Vaderdag

• Ria

Lieve Allemaal

En dan is het morgen weer Vaderdag, houd het dan nooit op met die *feestdagen*

niet dat ik Ad morgen meer of minder mis, maar het zijn toch van die beladen dagen,

erg lief dat mijn dochters een Vader in Ad zien/zagen we gaan nu met z,n alle naar de begraafplaats

ik had me Vaderdag anders voorgesteld, het gemis blijft pijnlijk.

Leven vind ik zo moeilijk.

Liefs Ria.

• lies49

Lieve Ria,

ja,dit is weer zo'n dag,waarbij veel van ons weer stilstaan bij het verlies.Ook ik ga vandaag met Philip's dochter en kleindochter naar de begraafplaats.Gisteren bij z'n andere dochter geweest en gepraat over 1 juli(zijn sterfdag).Hoe dichter die bijkomt,hoe gespannerde ik word.Het is net,alsof ik het geheel weer opnieuw meemaak.Alleen komt er nu meer spanning bij te pas.Vorig jaar had ik nog hoop tot aan de laatste dagen,maar nu weet ik wel beter.'t Is iedere dag keihard vechten om door te gaan en daarbij krijg ik ook tips,van draai die knop om.Philip is voorbij,voor mij zal hij nooit voorbij gaan.

Liefs Lies

• Ria

Lieve Lies

Inderdaad voorbij zijn onze lieverds nooit, vreemde tip en welke knop omzetten? ach je misschien goed bedoelde tips

maar niet voor ons.

Vreemde dag vandaag Vaderdag, natuurlijk missen we ze niet meer of minder deze dag, maar het is weer zo,n

beladen dag.

Fijn dat je vandaag met jullie dochters naar de begraafplaats gaan, doen wij ook.

Ik geloof dat je nu meer stil staat bij het gemis dan vorig jaar, toen was alles om je heen druk en regelen, nu heb je

meer tijd om na te denken en net wat je schrijft, deze dagen was je nog vol goede moed.

Helaas heeft het niet zo mogen zijn, het leven is hard en heel moeilijk.

Brrr ik heb maandag ook zo,n moeilijke dag, ik moet maar kijken hoe ik die door ga komen……in bed?

Née het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Sterkte vandaag

Liefs Ria

• anel

Lieve Ria en Lies.

Ja,de eerste vaderdag zonder Mart.

Zin dochter komt niet,gaat naar haar stiefvader,

Weer een vreselijke moeilijke dag.

Sterkte en liefs van Anel.

• yvonne 53

Gelukkig deden wij nooit aan vader- of moederdag, en dat merk ik nu ook, daardoor is het niet zo beladen voor me. Ben wel net naar de begraafplaats toe gegaan om ze allebei, mijn lief en mijn vader, gedag te zeggen, maar ja, dat doe ik elke dag.

Wens iedereen sterkte vandaag,

yvonne

• Ria

Lieve Anel

Deze dag is niet makkelijker of moeilijker dan gisteren of morgen, tenminste niet voor mij

ik mis Ad nog elke seconde van elke dag, het zijn alleen wat meer beladen dagen, komt

ook een beetje door de media…….en wel lief dat Martin,s dochter naar haar stiefvader gaat

voor jou wel jammer dat ze niet langs jou komt, maar dat doet ze vast een volgende keer.

Lieve Yvonne

Ook wij wilde niets aan Vader of Moederdag doen, maar mijn dochters waren zo blij met Ad

dat ze dat op Vadedag extra wilde benadrukken, toch ook wel heel lief.

We zijn met z,n alle naar de begraafplaats gegaan, mijn oudste dochter met een roos en mijn jongste

dochter met een houten X dat moet een kus voorstellen, op de zijkanten had ze iets geschreven,

ook wel weer mooi natuurlijk.

En ik ga ook elke dag naar de begraafplaats, niet omdat het moet, maar daar vind ik even rust

ik klets daar altijd wat, maar ik mis Ad vandaag net zoveel dan gisteren of morgen.

Liefs Ria

• anel

Lieve Ria.

Ze hoorde naar mij toe te komen.

Ik heb haar trouwens al heel lang niet meer gezien en dat maakt me ook heel verdrietig.

Liefs van Anel.

• Ria

Lieve Anel

Ben je al naar haar nieuwe huisje wezen kijken? Liefde moet van twee kanten komen natuurlijk,

Ik weet zeker dat ze vandaag aan haar Vader denkt.

Liefs Ria

• Tineke53

Lieve Lies….die tips van knop omdraaien en Philip is voorbij laat je toch echt langs je heenglijden he.

Onbenul. Mensen die zoiets zeggen gaan niet tot de kern, ze erkennen jouw verdriet niet. En daar gaat het bij ons wel om!

De naam van Philip moet genoemd blijven worden!!!! Er is geen knop die je omdraait!!!

Voor altijd blijf je van hem houden, en jouw herinneringen aan hem blijf je koesteren.

Nog altijd is de sterfdag (januari 2009) van mijn man beladen, krijg je een soort spanning over je, is het net of je alles weer mee moet maken, of hij weer komt te overlijden. Ik laat het maar over me heen komen en kijk nergens meer vreemd van op.

Heel veel kracht toegewenst! Liefs Tineke

• lies49

Lieve Tineke,

Bedankt voor je mailtje.Ja,die knop omdraaien slaat nergens op.ook al zou ik dat soms willen.Het is precies zoals je zegt,je maakt alles weer opnieuw mee.Al wist ik vorig jaar om deze tijd dat hij 1 juli zou overlijden.Kanker was toen nog niet ontdekt.Maar hij ging wel deze maandag naar het ziekenhuis,weg uit huis en kwam 7 juli weer terug in een lijkwagen.En die spanning,die giert nu door mijn lichaam.Erger nog dan vorig jaar,toen moest ik sterk zijn voor hem en hadden we nog hoop,dat hij ook deze keer er weer door heen zou komen.Het is een soort nachtmerrie die niet stopt.Eerst die 11 weken met een bacterie,toen de verwachting dat hij beter zou worden en daarna die vreselijke klap.Het is nu puur overleven voor me.

Ik denk dat de enigen die het echt begrijpen,de mensen zijn die het meegemaakt hebben.

Liefs Lies