Allereerst gecondoleerd met het verlies van je mama.
Ook mijn mam overleed 6 weken geleden na een ziekbed (kanker)..
Gelukkig heb ik wel tekens gehad en zo het idee dat ik nog contact kan hebben. (Ik heb hier ook om gevraagd voordat ze stierf)
Een paar uur na haar overlijden staat er een Letter op mijn spijkerbroek. De eerste letter van haar voornaam. Heel erg duidelijk.
We hebben geprobeerd om het weg te poetsen, met munten en sleutels te krassen. Dit krijg je niet voor elkaar. Je kunt geen letter tekenen in je spijkerbroek zonder pen, potlood of stift. Het zit verweven in de stof. Ik ga mijn broek kapot knippen en inlijsten. Dit is wel heel erg speciaal.
Paar uur daarna verschijnt er in de wolken een poppetje (heel erg duidelijk, zelfs zonder fantasie,) wat zwaait.
Ik had net iets gezegd naar boven van dat het genoeg was geweest met regenen Op het moment dat ik mijn man aanstootte om het te laten zien, verdween het poppetje achter de wolken. Heel erg jammer, maar ook speciaal voor mij dus. (ben enigste dochter)
Er is meer gebeurd, er zal nog wel meer gebeuren.
Ik praat nog steeds met haar, zoek de wolken af naar een teken. Maar zo schijnt het niet te werken.
Mam, wat ben ik blij met je tekens. Ik mis je iedere dag en ook pap mist je verschrikkelijk.
Konden we nog maar even bij je zijn………….
Poot van je herders, je lievelingen