Hoi Linda
Ook ik heb het gevoel dat er meer tussen hemel en aarde is.
Mijn lieverd is 14 oktober plotseling overleden, vanaf die tijd zijn er altijd lieveheersbeestjes om mij heen.
ik had net voordat Ad overleed een rood autootje gekocht, Ad vond de kleur niet zo leuk…..rood, dus lieveheersbeest, zit nu ook een sticker op
en op een keer stond ik op de begraafplaats te huilen en vroeg om een teken en er landde een lieveheersbeestje op mijn jas, het sneeuwde die dag, nu elke keer als ik er doorheen zit
komt er een lieveheersbeestje op me zitten, ik sta toch echt met beide benen op de grond en ben vrij nuchter van aard.
Vorig jaar zomer zaten Ad en ik in de tuin, Ad's ouders zijn beide overleden, er vloog toen een wit vlindertje en Ad zei……kijk een teken van mijn Moeder en ze kwam bijna elke dag langs,
toen zei hij, ik zou ook mijn Vader wel eens willen zien en er vloog naast het witte vlindertje een grote bruine vlinder…..toeval??? ik weet het niet, maar mij troost het.
Robin wat jij schrijft, heel bijzonder en ook heel mooi, ja er moet meer zijn tussen hemel en aarde.
Ik voel Ad ook elke dag bij me, ik geloof wel dat wij ze eerst de rust moeten gunnen om zich te kunnen laten zien en de rust een beetje in onszelf hebben, maar het is zo moeilijk allemaal
ik voel het als een soort amputatie, mijn lieverd van me afgenomen, oneerlijk.
Sterkte
Liefs Ria