ik mis hem zo

• t.wenum

Het was op 26 01 2011 dat ik hem vond. Stervend op de grond. Ik heb alles gedaan wat ik verzinnen kon , maar helaas het heeft niet mogen baten ik was hem kwijt voor altijd en ik mis hem zo……….

Leen was alles voor mij hij was lief voor mij had respect voor mij had begrip voor mij en was er echt voor mij en dat was geheel wederzijds. We zouden gaan trouwen wilden gaan reizen ach er was zo veel wat we wilden maar opeens was hij er niet meer. Ik heb wel wat hulp om mij heen begrip is er ook wel maar ik heb steunpunten nodig waar ik mij aan op kan trekken .Wie wil dit met mij delen mij helpen want ik moet door met dit leven maar ik weet niet zo goed hoe…………

• yvonne 53

We zijn zo ongeveer net zo lang alleen, mijn lief stierf 7 februari, en ik mis hem waanzinnig, zeker nu het mooi weer is en ik weet dat hij daar altijd zo van genoot.

We kunnen elkaar tot steun zijn, dat hoop ik, het prikbord is daar ook voor bedoeld.

Wens jou ook heel veel sterkte met overleven, want zo voelt het nog he!?

• anel

Lieve allemaal.

Inderdaad het gemis wordt ook bij mij hoe langer hoe erger.

We waren dag en nacht samen en nu ben je dag en nacht alleen in huis.

Wat je ook doet,je komt toch weer in dat eenzame lege huis.

Mijn lief is vorig jaar op 1juli overleden en ik ben van de hemel in de hel gekomen.

Heel veel sterkte.

Inderdaad Yvonne,het is overleven.

• linde

natuurlijk mis je hem. het is vreselijk. het mag gewoon niet zo zijn! mijn man is afgelopen 19 mrt overleden. ik geloof het gewoon nog steeds niet.

• anna

Lieve Linde,

dat is ook nog maar heel kort geleden! Mijn lieverd is 2 januari 2012 overleden, ik heb mij daar wel op voor kunnen bereiden want hij was heel erg ziek. Dat denk je teminste want in de praktijk blijk je echt in een soort hel terecht te komen. Was het bij jou plotseling dat jouw lief heenging?

Ik vind het iedere dag weer een strijd en het gemis wordt eigenlijk alleeb maar erger!

Wens jou en allemaal weer veel sterkte en liefs van Anna.

• ineke

als ik lees hoeveel verdriet jullie nog allemaal hebben na maanden en zelfs jaren,dan denk ik,wat voor leven wacht mij….. Mijn allerliefste is 4 weken geleden plotseling overleden,ik vond hem bij thuiskomst.

Mijn wereld is ingestort,hij was mijn wereld,ik zijn wereld,nu ben ik alleen met mij hondje……

• Ria

Lieve Ineke

Wat vreselijk, gecondoleerd.

Ik reageerde net als jij toen ik acht maanden geleden hier op het prikbord

kwam, ik schrok ook van al dat verdriet en dacht, wat staat mij te wachten.

Zelfs heb ik veel steun gehad van dit prikbord en de mensen om mij heen

en zeker ook van mijn twee kleine hondjes.

Mijn lief is 14 oktober ook plotseling overleden, hij was ook mijn alles en ik van Ad, we hadden nog zoveel plannen, het is zo oneerlijk.

Misschien kan ik je vertellen dat het hele erge verdriet iets minder gaat worden, maar het gemis zal altijd blijven, de scherpe kantjes gaan er wat van af.

Geef je maar over aan je verdriet en zoek mensen in je omgeving die dicht bij je staan, praat maar veel over je lief.

Misschien heb je ook iets aan het prikbord, dat hoop ik.

Heel veel sterkte.

Liefs Ria

• yvonne 53

allereerst: gecondoleerd, en heel, heel veel sterkte en moed de komende maanden.

Ook ik reageerde zo als jij in het begin, maar het is zo'n steun dit prikbord, hoop dat je dat ook kan ervaren.

Ieder van ons heeft dit grote verdrite, mijn lief is deze week 4 maanden dood, en ik mis hem, elke dag, elk uur, bijna elke minuut…