Hallo lieve mensen ik wilde toch ook even mijn steentje bijdragen aan het voorjaar .Mijn mannetje is dus 22 jan . dit jaar overleden maar toch heb ik de tuin op orde gemaakt .
Vorig jaar hadden we al besproken wat we dit jaar met de tuin zouden doen ,,,heb toen een paar bomen eruit getrokken ,,,,,en heb op30 april de tuin bekeken omdat het toen mooi weer was.
Opgeschreven wat ik ongeveer nodig had en ben met een van m,n dochters naar het tuincentrum gegaan heb alles gekocht en in de dagen erna in de tuin gezet.
Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd de tuin deed omdat mijn mannetje dat niet meer kon ,maar ik weet zeker dat hij het mooi zou hebben gevonden .En uiteindelijk werkt het ook wel ontspannend
als je je ertoe kan zetten om wat in de tuin te wroeten . Je verzet je gedachten toch even.En als je dan klaar bent denk ik ook waarom ,waarom doe ik dit er is geen fl..kk..r aan om alleen in de tuin
te zitten .Maar als ik de vogels hoor fluiten enz. en ik kijk van binnen naar buiten de bloemetjes bloeien ,dan heel af en toe vind ik het toch mooi .en dat mag ik van mezelf
En een slaappil is niks mis mee je moet uiteindelijk wel de benen eronder houden….maar oh oh wat mis ik mijn maatje we waren al 45 jaar samen een .
Wat een verhaal maar het is ook om mijzelf een beetje op de been te houden
gr akke