deze is mooi

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Vind ik dan,

Van deze http://www.dekentjevantroost.nl/ kregen we een aanvraag om op de hoofdpagina te plaatsen.

Mooi idee

Wat vinden jullie ervan?

Sander

• Bep

Heel mooi Sander

Groetjes, Bep

• yvonne 53

heb hem opgeslagen bij mijn favourieten, misschien als er geld genoeg voor is, doe ik het. Bedankt voor de tip!

• betsie

Beste mensen,

Heb zo juist op dit prikbord het bericht over de kleding gelezen.

Ook voor mij was het een probleem, heb na bijna twee jaar ook nog alles in de kast hangen, behalve… de overhemden.

Uren, dagen, weken heb ik geknipt, gepast, gemeten , gesorteerd en huilend achter de naaimachine gezeten.

Het resultaat, een troostdeken die nu op mijn bed ligt.

Ziet er prachtig uit, geeft warmte en idd troost, en wat voor mij heel belangrijk is , geen hemd hoeft weg.

Ik zou graag een paar foto's bijvoegen ,ik weet echter niet of dat kan en hoe ik dat doen moet, zodat jullie een idee en misschien zelf inspiratie krijgen en aan de slag gaan.

Mij heeft het veel voldoening gegeven, het kost niets enkel tijd ,en die hebben we nu toch heel veel nu we alleen zijn.

Warme groeten,

betsie

• Ria

Wat een goed idee Betsie, ik ben ook creatief dat ga ik ook doen, ik moet nog even afwachten wanneer ik daar aan toe ben

nu is dat nog te snel voor mijn gevoel, het is pas zes maanden geleden dat Ad plotseling overleed, ik kan het nog steeds niet geloven.

maar ik ga dat zeker doen.

ik weet ook niet hoe je een foto kan plaatsen, het moet wel kunnen dacht ik, misschien weet iemand hoe dat moet.

Liefs Ria

• anke1967

Wat een mooi initiatief !

Daar zit een ziel in en zielswerk !

Ik heb het zelf ooit mogen zien bij een herdenkingsdag van een overleden iemand , zij hebben op deze dag een heel troostkleed gemaakt met alle aanwezigen.

anke

• sylvia

Wat een mooi idee zeg!!

Ik ga er zéker over nadenken om dit ook te doen.

Liefs

Sylvia