Lieve iedereen,
Als er op een bepaalde dag iets mis gegaan is ook al is het maar iets kleins dan heb ik in de loop van die dag soms een woedeaanval. Meestal is er dan wat aan vooraf gegaan en dan hoeft er maar
iets te gebeuren en dan wordt ik zó kwaad op alles. Ik loop dan hardop te schelden en soms zeg ik waarom mijn man dood moest gaan. Op zo'n moment ben ik even radeloos, gelukkig trekt dat dan weer snel weg, ik herken mijzelf dan niet meer als ik zo kwaad ben.
Ik heb trouwens regelmatig de gedachte dat ik best verandert ben, de altijd opgewekte en goedlachse ik is verdwenen. Tijdens Jan zijn ziekte kon ik voor mijn gevoel alles aan, ik moest sterk zijn voor Jan en iedereen in mijn omgeving vertelde mij altijd dat ze mij zo sterk vonden. Belachelijk dacht ik altijd dit doe je gewoon voor je geliefde! Ja, ik was best sterk maar dat komt omdat Jan er nog was maar nu is dit leven met mijn geliefde voorgoed voorbij, het samen oud willen worden is weg. Nu ben en kan ik niet meer sterk zijn en wil het ook niet meer.
Ik laat alles maar gewoon over mij heenkomen, morgen weer een dag.
Liefs Sylvia