Kleding.

• sylvia

Lieve allemaal,

Wat Yvonne schreef heb ik ook gedaan, wel al die ellendige dingen waar nare herinneringen aan vastzaten heb ik gelijk weg laten halen, rolstoel, traplift enz.

En ook ik Ria draag af en toe een vest van Jan, het is veel te groot maar het idee dat Jan dit droeg geeft mij ook een prettig gevoel.

Dit vest is gelukkig ongewassen dus ruikt hij nog naar zijn geur.

Wat ik ook vaak doe is zijn luchtje opspuiten, al die dingen geven mij een soort houvast.

Liefs Sylvia

• Ria

Lieve Yvonne

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, de boosheid en onmacht die je dan hebt,

het is ook zo oneerlijk.

Ik heb ook de medicijnen van mijn lief weg gedaan en ook zijn geurtjes heb ik uit

boosheid weggegooid, Ad had geen ziekbed, maar overleed plotseling zes maanden

geleden, ik mis mijn lieverd ook vreselijk, zijn liefde zijn humor, ik mis mijn maatje.

Liefs Ria

• anna

Lieve Sylvia,

Doe ik ook vaak, zijn geurtje opspuiten!!! Heb laatst zelfs een nieuwe fles gekocht! Zo herkenbaar!! Maar de geur aan kleding wordt wel steeds minder vind ik (ik was het niet hoor)

Liefs, Anna.

• Nanneke

weg

• Ria

Jammer Nanneke van je privé bericht, maar ik hou niet van bedreigen, verdien ik ook niet.

• yvonne 53

Heb gisteren geschreven dat ik Hub's lange broeken had weggedaan, maar hier aan de kapstok hangt zijn jas nog, zijn vest, zijn twee mouwloze vestjes.

Zijn sloffen staan nog waar ze altijd stonden, en ik denk dat dat nog heeeeel lang zo zal blijven.

Heb vorige week wel zijn electrische fiets verkocht , gelukkig dat dat lukte. Voelde nog niet als Hubs fiets, hij had er maar zo'n keer of 5 op gefietst, was nog niet ‘ingefietst’, dus kon dat gemakkelijker doen.

Maar in de garage: zijn werkjas, zijn tuinlaarzen (doe ik nu steeds aan als ik in de tuin werk), zijn alles…pff, doet vaak nog het meeste pijn om daar in ‘zijn domein’ te komen.

• Loes Koene

Lieve,lieve,allemaal,

Kan ik iemand hier blij maken door te zeggen: na jaren gaat het over!

Nee,het spijt me,want Lex zijn kleding hangt na 6 jaar nog in de kast,ik was en strijk het.

2 weken geleden heb ik wel zijn schoenen weggedaan in de zak voor max.

Weet je,als je zoveel van iemand gehouden hebt ( en jullie doen dat allemaal) dan ben je onderdeel geworden van je partner.Waarom? omdat het een feest was om samen te zijn en

er was maar 1 woord nodig om te weten wat je aan elkaar had.

Inderdaad het leven gaat door,of je wil of niet.

Hadden wij vroeger op school maar een les gekregen in het omgaan met de dood.

Dan zat ik nu fluitend op de bank en dacht; zo nu ben ik aan de beurt!

Ik heb wel geleerd dat afleiding in welke vorm dan ook het leven draaglijk maakt.

Dus lieverds,trek er op uit!

En Sander,dank je wel voor je mooie berichten.

Liefs van Loesje

• tavale@live.nl

Lieve allemaal

Kleding opruimen van je lief. vreselijk.

Ik sta ook op 't punt eraan te beginnen

omdat ik de ruimte zo hard nodig heb.

We wonen heel klein, ben aan 't behangen

en ik kan m'n spullen nog amper kwijt.

Ik heb al 2x afgesproken met m'n zus

om er aan te beginnen maar laat het dan

weer afweten. moeilijk hoor!

liefs Theresexxxxxxxxxxx