Prikbord

• Ria

Lieve Allemaal

Er was veel ophef over het verdwijnen van het prikbord, nu weten we dat een nieuwe

beheerder het even aan wil kijken en ineens schrijft niemand hier meer iets.

Het verdriet is bij mij in iedergeval niet minder.

Natuurlijk doe ik ook mijn ding, maar ik overleef dat is het grote verschil.

Liefs Ria

• lies49

Lieve Ria en anderen,

Ja,het is mij ook opgevallen,dat het rustiger is op het bord.Het wordt misschien wel gelezen,maar hebben weinig mensen behoefte om te reageren.Dat kan,natuurlijk.

Ik heb vanmorgen weer een heerlijke wandeling gemaakt en gezellig koffie gedronken.Dus mijn dag is nu al positief te noemen.

Ik hoop,dat meer mensen vandaag iets positiefs ervaren.

Liefs Lies

• anel

Lieve Ria en allemaal.

Ook mij is het opgevallen,dat het hier zo stil is.

Ik vind het jammer,vooral,omdat we nu een nieuwe beheerder hebben.

Liefs van Anel.

• sylvia

Lieve lotgenoten,

Ik ben nieuw hier, ik ben Sylvia en mijn man Jan is ruim 10 maanden geleden overleden aan een zeldzame hersenaandoening, hij was 55 jaar. Ikzelf ben 48 jaar.

Alles wat ik over jullie lees is zo herkenbaar. Ik mis Jan ontzettend, iedere minuut van de dag. Wat ik ook onderneem nergens heb ik het naar mijn zin. Ik laat mijn hondjes 4 x p.dag uit en voor de rest

doe ik niets bijzonders. Denken, denken, denken. Sindskort loop ik bij een psychologe, op aanraden van mijn huisarts. De leegte is afschuwelijk.

Iedere dag is er weer één, morgen zie ik wel weer hoe het gaat. En zo gaan de dagen voorbij, al 10 maanden lang.

Fijn om te weten dat je je gevoel kunt uiten aan diegene die het begrijpen, jullie allemaal.

Veel sterkte iedereen!

Liefs Sylvia

• Ria

Lieve Sylvia

Gecondoleerd, veel te jong 55 jaar, wat oneerlijk toch.

Mijn man is 6 maanden geleden plotseling aan een hersenbloeding overleden, hij was ook pas 60 jaar,

ik heb ook 2 kleine hondjes, die houden mij ook een beetje op de been, het denken is zo vermoeiend vind je niet,

wat moet je denken? soms weet ik dat niet eens, boos verdriet gemis alles komt voorbij en dan te bedenken dat het NOOIT meer

is zoals het was, vreselijk.

Fijn dat je hier ook je gevoelens uit, het is byzar, maar inderdaad wij hier op het prikbord begrijpen elkaar.

Liefs Ria

• yvonne 53

Lees dus nu dat het prikbord nog blijft….wat ben ik daar blij mee!!