Lieve Allemaal
Wat is rouwen toch zwaar, ik ben nu bijna 6 maanden verder en bezig met EMDR, maar het blijft moeilijk.
het blijkt dat ik heel 13 en 14 oktober heb geblokt, er is niets meer wat ik me herinner, ik heb alleen het beeld
voor me van Ad in dat bed, die lag te vechten voor zijn leven, mijn therapeut vroeg hoe die kamer eruit zag, nou werkelijk ik heb geen idee,
volgens mijn dochters hebben ze Ad nog overgeplaatst naar een andere afdeling en heb ik op weg daarheen dat bed stevig vast gehouden
maar ik weet er niets meer van, ik weet alleen dat er boven zijn bed die enorme spuit met heparine zat, volgens mij het gevolg van de hersenbloeding.
ik ben nog steeds in gevecht met het ziekenhuis, vandaag kreeg ik weer een brief waar zoveel fouten en zelfs leugens in stonden, ik heb hem gelijk
door gestuurd naar mijn advocaat.
Verder heb ik lieve mensen om mij heen, waar ik heel blij mee ben, maar niets kan het gemis van mijn lieverd goed maken, hoe moet ik in
godsnaam verder met mijn leven?
lichamelijk gaat het ook niet zo goed met me, dus ik vraag me nog steeds elke dag af…….wat doe ik hier, wat is de zin van mijn leven?
Liefs Ria