wat betekend het je echtgenoot te verliezen?

• Kumar

Hallo,

Ik ben Kumar en eigenlijk kwam ik toevallig op dit prikbord omdat ik op zoek ben naar woorden, die omschrijven wat het betekend voor een vrouw haar echtgenoot te verliezen.

Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van een sciptie en ik wil u vragen om mij misschien daarbij te kunnen helpen. Omdat ik dit nooit hebt meegemaakt.

Wel wil ik laten weten dat ik niets wil schrijven of gebruiken zonder daarvoor toestemming te hebben!

Mijn vraag is: "Wat betekende het voor u om uw echtgenoot te verliezen? Wat voor gevoel bracht dit teweeg?

Ik weet dat dit misschien gek is, toch alvast bedankt…

Kumar

• Ilse Stremme

Hallo Kumar,

Zie dat je niet helemaal ingeschreven bent op dit prikbord, dus vraag ik mij af of je wel je berichten gaat lezen…maar als je mijn naam volledig intikt op google heb je mijn verhaal en mijn weg. Als je leest, zul je mee gaan in mijn gevoel. Je antwoord heb je dan van 1 vrouw. Je mag het gebruiken, maar liever niet met mijn naam. Ga zelf verder,

Groet, Ilse.

• Marjolijn

Kumar, lees eens een aantal van de onderwerpen,ik denk dat je dan meer informatie verzamelt dan je lief is, veel succes, Groeten Marjolijn