Oproep

• lies49

Lieve allemaal,

ik les net het berichtje van Sander,dat het prikbord misschien toch blijft.Het prikbord was voor mij het laatste half jaar een steun in de rug en ik zou het fijn vinden,wanneer er een nieuwe beheerder zou komen.

Is het een idee,ook voor de nieuwe beheerder,wanneer iedereen die er zo over denkt,een berichtje achterlaat?

We kunnen elkaar blijven steunen en ons verhaal kwijt.Het proces waarin we zitten met dalen en dippen.Weer omhoog klauteren en verder gaan.Weer proberen te genieten van kleine dingen en uiteindelijk toch stapjes vooruit te maken.

Liefs Lies

• anel

Lieve allemaal.

Ik las het ook net ,Lies en ik zou het ook fijn vinden om hier weer te komen.

Liefs van Anel.

• Ria

Inderdaad, ik zou het ook fijn vinden om hier de dingen weer te schrijven die in mij omgaan

(veel op dit moment)

Ik ben ook wel blij met de Hyves van Anke, maar helaas kunnen weinig mensen dat vinden,

of willen daar niets schrijven.

Het prikbord staat op de startpagina dat is voor veel mensen in onze situatie makkelijk te vinden,

ik was tenminste in mijn verdriet niet zo goed in staat om echt te gaan zoeken, dus was het prikbord

snel gevonden en inmiddels vertrouwd geworden.

Natuurlijk moeten we ons verdriet en gemis zelf verwerken, dat gaat de ene dag misschien beter dan

de andere dag, maar verdriet delen is toch wel fijn, wij hier onder elkaar begrijpen het verdriet.

Ik weet ook niet wat er met mij aan de hand is momenteel, ik was volgens mij redelijk goed

bezig, maar helaas ik ben terug bij af.

Liefs Ria

• anke1967

dat zou toch helemaal fijn zijn .

dus duimen maar .

liefs anke

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Mooi initiatief Lies ;-))

Kijken jullie overigens ook wel eens naar de links op de www.rouwverwerking.startpagina.nl naar de links over rouwverwerking die er verzameld zijn? Er staan ongeveer 300 zinvolle, zingevende, interessante, leuke en soms mooie links op…

Tot zover

Sander

• Louise

Het zou geweldig zijn voor alle mensen die hier al kwamen om gewoon verder te kunnen gaan op hun vertrouwde prikbord.Ook voor nieuwe mensen die hun verhaal kwijt willen is dit een makkelijk te vinden plek.

Louise.

• Jo

Zou fantastisch zijn als het lukt.

Lotgenoten contact is zo heilzaam, heb het gevoel dat ik hier op het prikbord meer begrip kreeg dan van mensen in mijn directe omgeving.

Warme groet aan allen

• MarionW

Lieve mensen,

Ik hoop toch zo dat het prikbord in de lucht blijft. Het heeft me de afgelopen maanden al door veel moeilijke momenten heen gesleept. Dus, toekomstige nieuwe beheerder, neem het svp van Sander over. Niet alleen voor alle huidige prikkers, maar voor al die mensen die nu nog niet weten dat ze het prikbord in de toekomst net zo hard nodig hebben als wij nu.

Lieve groet,

Marion

• tavale@live.nl

Hoi allemaal

Wat zou het fijn zijn als het prikbord bleef bestaan.

Ja ik mis het ook wel. voor 'n deel ook uit belangstelling

hoe het met iedereen gaat. Vorige week ben ik in 'n cursus

gestapt Verlies en dan verder. Maar het prikbord gaat 3x daags

aan. Dus hoop ik net als jullie dat het blijft.

Liefs Theresexxxxxxxxxx

• anel

Lieve allemaal.

Waarom komt er dan niemand meer hier?

En wat bedoel je dar het prikbord 3 x daags aan gaat?

Liefs van Anel.