Rouwverwerking bij partnerverlies

  • Don

    Beste Myriam,

    Het is jammer dat je het verhaal over Teun niet kan plaatsen mbt rouwverwerking. Daarnaast geef je blijk van geen respect te hebben voor andermans gevoelens.

    Wij wensen jou veel sterkte met het verwerken van jouw verlies.

    Don.

  • Don

    Beste Nanneke,

    Je bent heel slecht geïnformeerd, je zet mensen op een verkeerd spoor en daarnaast moet je eerst je reactie goed doorlezen voor je iets verstuurd.

    Don.

  • MarionW

    Hallo Don,

    Dat geldt ook voor jou, verstuurt schrijf je in dit geval met een ‘t’ ipv een ‘d’ :)

    Dat neemt niet weg dat ik het een goed initiatief vind van je om een site op te zetten. Alles wat mensen kan helpen hun verdriet te verwerken, valt alleen maar toe te juichen.

    Hartelijke groet,

    Marion

  • Marjolijn

    Lieve mensen, Nanneke en Myriam, misschien hebben jullie niet het hele stukje gelezen, het ging over een mevrouw die eerst haar man was verloren en daarna haar huisdier, in dat geval kan ik me toch wel voorstellen dat dat wat meer impact op je heeft en dat je daar wat meer door van slag bent als dat je je kat of hond verliest terwijl je je partner nog hebt. Na het verlies van je man kan ik me voorstellen dat je huisdier toch een grote plaats bij je inneemt. Wij hebben het hier op de site ook over andere dingen gehad, normaal mail je ook niet direct over bijv. de tandarts maar juist in het geval dat je alleen achter blijft is dat allemaal extra vervelend. In dat kader snap ik wel dat die mevrouw ook over haar dier schrijft, ook iets wat zij nu in haar eentje moet meemaken.

    Groetjes Marjolijn

  • Ria

    Inderdaad ik zou er ook niet aan moeten denken om op dit moment een hondje te moeten missen…..juist nu.

    dus ik begrijp die mevrouw heel goed.

    Liefs Ria

  • Myriam

    Moet eerlijk bekennen dat ik niet het hele verhaal heb gelezen, zag alleen dat het over een kater ging. Oordeelde te snel, sorry.

    Was niet mijn bedoeling om hier iemand mee te kwetsen.

    Groetjes Myriam

  • verakoeslag

    zou graag in contact komen met mensen die net als ik net hun partner hebben verloren, ben erg aan het zoeken naar lot genoten, om samen dingen te delen/

  • Heleen71

    Hallo,

    Misschien een ongebruikelijke vraag, maar ik denk dat ik niet de enige be Dus daarom stel ik hem maar gewoon.

    Wameneer zou jij naar een rouwverwerkingstherapeut gaan ook als je verlies al wat langer geleden is?

    ik vraag het mezelf namelijk af of ik nog hulp nodig heb en ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is?

    groetjes,

    Heleen

  • Heleen71

    Hallo,

    Misschien een ongebruikelijke vraag, maar ik denk dat ik niet de enige be Dus daarom stel ik hem maar gewoon.

    Wameneer zou jij naar een rouwverwerkingstherapeut gaan ook als je verlies al wat langer geleden is?

    ik vraag het mezelf namelijk af of ik nog hulp nodig heb en ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is?

    groetjes,