Beëindiging rouwverwerking.startpagina.nl en prikbord

• Nanneke

weg

• ares

sander, jammer dat je ermee stopt, ik kwam hier nog niet zo lang maar het heeft me wel geholpen,heel veel dank hiervoor.

ares

• Marry

Beste Sander,

Dank voor het draaiend houden al die jaren van dit prikbord. Ik heb er enkele jaren geleden heel erg veel steun aan gehad. Denk met goede en warme gevoelens ook terug aan onze ontmoetingsdag met wat prikkers van toen.

Ik las enige tijd geleden je bericht dat je een opvolger zocht. Ik heb daar toen serieus over nagedacht, omdat ik het zo jammer vond dat dit zou gaan verdwijnen. Maar ben ook heel erg actief op een andere site voor alleen-overs, en dan wordt het gewoon teveel.

Dank en het ga je goed Sander.

Warme groet,

Marry

• tavale@live.nl

Beste Sander.

2 maanden met lotgenoten op het prikbord.

Daar heb ik steun gekregen, en ook dingen

geleerd. Hoop dat er op de valreep nog 'n andere

beheerder komt. Ik zal het vreselijk missen.

Hartelijk dank en het ga je goed verder.

Liefs Theresexxxxxxxxxxx

• Herma

Hallo Anel,

Ik vind het heel jammer dat zeer waarschijnlijk het prikbord wordt opgeheven. Ik begrijp goed dat Sander na 10 jaar met iets nieuws wil beginnen maar ook dat jij het heel erg zult missen.

Juist omdat ik uit ervaring weet dat er zoveel behoefte is aan contacten met elkaar, heb ik samen met Don de website “Rouwen doe je niet alleen” (een prikbord) gestart. De website moet nog bekendheid krijgen en lotgenoten moeten de website nog vinden.

Omdat je aangeeft dat je de steun nog steeds nodig hebt hoop ik dat jij en vele anderen gebruik gaan maken van de website, om alles met elkaar te delen en elkaar te steunen.

Liefs Herma.

• Ria

Sander even een vraagje, wanneer stop je met dit prikbord.

Groetjes Ria

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Ria ,

Op 4 januari heb ik geschreven >>

Heeft iemand belangstelling om de rouwverwerking.startpagina.nl over te nemen=

Gepost door: Sander (a83-161-216-92.adsl.xs4all.nl)

Datum: 04 februari 2012 22:47

Beste mensen,

Na diep nadenken heb ik besloten de rouwverwerking.startpagina.nl en de rouwverwerking-inmemoriam.startpagina.nl los te gaan laten.

Bijna 10 jaar heb ik met veel plezier de pagina´s onderhouden, gemaild met mensen die een link wilden plaatsen, links gezocht en het prikbord onderhouden.

Waarschijnlijk zit mijn tijd als beheerder er op want het brengt me steeds minder voldoening. Enkele jaren geleden heb ik al met iemand over overname gesproken, dat heeft geresulteerd in een nauwe en prettige samenwerking op de rouwverwerkingmail en het prikkbord. Misschien wordt dat wel de nieuwe beheerder.Voor mij is het tijd een andere uitdaging te zoeken en ik geef het stokje door aan iemand die interesse heeft en gekwalificeerd is.

Heb je belangstelling mail dan een uitgebreide motivatie naar rouwverwerking@startpagina.nl .

Lukt het niet dan zal ik de pagina aan andere startpagina.nl beheerders aanbieden. Een laatste optie is teruggave aan startpagina.nl .

Overname kost niets, behalve onze goedkeuring.

Als het even kan wil ik bedingen dat het geen commerciële startpagina gaat worden met betaalde links en te veel reclame. De reclame die nu op de pagina staat is van startpagina.nl de ´`huisbaas`´ van de rouwverwerking.startpagina.nl. De enige banner die ik bepaald heb is de SENSOOR banner rechtsboven en deze staat er kosteloos omdat ik het belangrijk vind dat bezoekers het telefoonnummer kunnen vinden.

Hieronder nog wat startpagina info

Sander