Beëindiging rouwverwerking.startpagina.nl en prikbord

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Beste mensen,

In een prikbord bericht van 4 januari 2012 heb ik aangegeven dat ik ga stoppen met het beheren van de rouwverwerking.startpagina.nl

Er hebben zich geen gegadigden gemeld, geen van beheerders van andere startpagina's, geen rouwtherapeuten of andere beroepsmatig geïnteresseerden.

Een dezer dagen zal ik dan ook de pagina teruggeven aan startpagina.nl. Misschien komt er dan nog een andere beheerder, anders worden de pagina en het prikbord uitgezet.

Jaren heb ik met plezier de rouwverwerking.startpagina.nl beheerd, nu is voor mij de tijd aangebroken om afscheid te nemen en andere dingen te gaan doen.

Sander

Herinneringen geven de toekomst licht en kleur.

http://www.youtube.com/watch?v=HQfOFVMth5Q

• Nanneke

weg

• Ria

Heel jammer Sander, ik had gehoopt dat iemand het over zou nemen, maar helaas.

Bedankt voor je tijd en voor je raad.

Ik begrijp het wel, zoveel jaar met rouw bezig zijn is niet fijn, ik wens je alle geluk

met wat je ook gaat doen.

Ik zal het prikbord missen.

Liefs Ria

• lies49

Jammer Sander,maar ik begrijp het.Wanneer je het zo lang gedaan hebt komt er een moment van stoppen.Voor mij is dit prikbord het afgelopen half jaar een steun geweest.Daar wil ik je voor bedanken.

Ik wens je een fijne toekomst .

Liefs Lies

• anel

Wat vind ik dit erg jammer,Sander.

Waar moeten we nu met onze verhalen en verdriet naar toe.En dat die hele rouwverwerking.startpagina

weggaat,vind ik ook erg.

Ik heb hier zo veel steun gekregen ,dat heb ik nog steeds nodig.

Liefs van Anel.

• Marjolijn

Hoi Sander, hartelijk bedankt dat je dit prikbord zo lang in de lucht gehouden hebt, veel mensen hebben hier elkaar veel steun kunnen geven.

Jammer dat er (nog) geen andere beheerder is, het prikbord heeft zeker een functie, het zou erg jammer zijn als het helemaal zou verdwijnen.

Veel succes en veel plezier met je volgende uitdaging.

Groetjes

Marjolijn

• anke1967

bedankt voor alles Sander .

anke

• Nanneke

weg

• lies49

Sander en Nanneke,

Sander,dit filmpje heeft Philip een paar weken voordat hij ziek was gekocht.Ik heb het nu voor het eerst weer bekeken."t Was confronterend ,maar ook goed.

Nanneke,mailen kan altijd.

Liefs Lies

• Bep

Sander, die altijd voor ons klaar stond, ik zal dit prikbord vreselijk missen.

Sander, bedankt

Bep