Positief

• Eric

Zullen we komende week eens positief gaan doen?

Ik mis mijn lief ook vreselijk maar ik weet ook zat ze wilde dat ik het leuk zou maken,

Geniet van mooie dagen, lammetjes en de lente

Het is zoals het het is. Mijn liefste is dood maar ik leef en ze zou willen dat ik doorga

Ikk mis haar vreselijk maar ben ook dankbaar dat ik haar gekend heb, ik koester de herinnering en dat geeft me de kracht om door te gaan.

Alleen maar zeggen dat ik het slecht heb helpt me niet, en beamen dat we het allemaal klote hebben helpt toch niemand?

We hebben allemaal een vriend/vriendin in ons hart, niet met pijn, ziekte of verdriet, onaantastbaar voor al dat

http://www.youtube.com/watch?v=XHlcW_lKPl4

• Holland

Eric,

Je hebt gelijk maar toch zijn er momenten dat je het even moeilijk hebt en dan is dit prikbord een uitkomst.

Als je net als mij in nog geen 4 jaar twee geliefdes heb verloren komt het toch hard aan.

Eerst mijn vrouw in 2008 en in 2011 mijn vriendin de een 44 jaar en de ander 40 jaar.

En het even van je afschrijven doet goed in de eerste maanden heb ik heel veel steun gehad hier.

Nu kom ik hier nier meer zoveel maar als het nodig is plaats ik toch een berichtje en dat doet goed.

Groetjes Sam

• poosterwijck@home.nl

hallo, ja het klopt misschien wel eric , zoals je zegt maar zo voelt het niet . niet voor iedereen , iedereen doet het op zijn of haar manier… en ben je kwaad op alles en iedereen, wil je je verdiet ergens kwijt , ik ben ook blij dat het hier kan met lot genoten… en sam ik wens je heel veel sterkte met dit dubbele grote verlies .gr.roos

• Ria

Wat een mooi liedje heb je geplaatst Eric.

Inderdaad zou Ad ook niet willen dat ik hier zit te huilen, maar het is zo verdomd moeilijk, ik mis mijn maatje.

het leuk maken zoals je schrijft, het is toch niet meer leuk? samen hadden we veel humor en dat mis ik ook vreselijk

humor in je uppie is niet leuk.

Mijn lief zit niet met pijn in mijn hart, maar met liefde.

ik weet niet hoelang het geleden is dat jou vrouw overleed, bij mij is het nu vijf maanden, het zijn de moeilijkste vijf maanden

uit mijn leven, vaak denk ik met de dood valt niet te leven, maar we moeten door.

Groetjes Ria

• Ilse Stremme

Neem de dalen zoals ze komen…laat ze los…en voel het fijne als je weer een stukje de ladder op klimt!

• Nanneke

weg

• Tineke53

Eric, Sam en alle anderen….

“Het leven gaat door….” , wordt er tegen je gezegd. Ja, dat weten we allemaal, maar DOE het maar eens.

We doen het allemaal op onze eigen manier…

Dankbaar mag je zijn voor de liefde die je van je lieve man, vrouw, vriend, vriendin hebt gehad. Voor altijd draag je haar/hem met je mee en hij/zij blijft dicht bij je.

Zij/hij blijft altijd deel uitmaken van je leven….Daarvoor had je het te goed.

Door jouw ogen kijken ze mee en genieten ze mee van de dingen waarvan jij weer stukje en beetje gaat genieten….

Sterkte allemaal en voor iedereen: probeer op jouw manier deze dag ook weer positief te doorleven…….

warme groet, Tineke