lotgenoten

• Truus

Begin oktober 2011 is mijn man na een ziekteperiode van 1 jaar overleden.

Ik merk dat ik middenin in een rouwproces zit.

Wat zou helpen is het contact met lotgenoten.

Zijn er mensen die hierover met mij van gedachten willen wisselen.

Ik ben 59 jaar en woon in Eindhoven.

Alvast bedankt voor het reageren!

• Nanneke

weg

• poosterwijck@home.nl

hallo truus, ja we zijn allemaal lot genoten, ik ben vanaf 16 dec.2011 alleen, toen is mijn man mijn liefste aan een hartstilstand plotseling overleden nu vandaag precies 3maanden, pfff … een verschrikkelijke tijd…. ik lees dat je uit eindhoven komt.. is niet zover van mij vandaan ongeveer half uurtje, we hebben ook vrienden in eindhoven wonen… ik ben 54 jaar en heb 3 kinderen , 2 kleinkinderen en nog 1 dochter thuis wonen van 16 jr… gr. roos

• Marjolijn

Lieve Truus, hartelijk welkom op het prikbord, goed dat je hier terecht gekomen bent, we hebben hier allemaal hetzelfde meegemaakt, we begrijpen precies waar jij doorheen gaat nu Het is nog maar zo kort geleden bij jou, het is letterlijk nog rauw. Schrijf hier maar je verdriet van je af, je vindt altijd een luisterend oor.

Mijn man is vorig jaar mei overleden, over 2 maanden is dat alweer een jaar geleden. Hij is 2,5 jaar ziek geweest.

Ik woon in Roosendaal, en kom regelmatig in de buurt van Eindhoven, mijn zus woont in Veldhoven en ik heb een vriendin in Eindhoven. Ik wens je veel kracht en ik hoop dat er mensen in je buurt zijn die je kunnen steunen. Heel veel liefs, Marjolijn

• Tineke53

Lieve Truus,

Zo kort nog maar allemaal geleden. Wat voelt het toch vreemd he? Een nachtmerrie….kon je de tijd maar terugdraaien naar het moment dat het verkeerde kant op ging. En dan de goede kant op gaan….

Lees en schrijf gerust met ons mee.

Vind je dat nog te moeilijk, stuur gerust even een privé berichtje….

Ik wens je ongelooflijk veel sterkte toe…

Warme groet, Tineke