missen

• tavale@live.nl

Is er toevallig iemand die weet Hoe het met Ria en Anel gaat?

Al meer dan 'n week niets van ze gehoord.

Ben wel 'n beetje bezorgd.

Groeten Theresexxxxxxxxx

• anel

Hallo,lieve allemaal.

Hier ben ik weer.

Het wordt met de dag erger.Ik mis hem zo erg.

Zat er weer helemaal doorheen vanochtend

Krijg dan hartkloppingen en nu begin ik ook angsgstgevoelens te krijgen.

Heb maar wat kalmerends genomen.

Met die pillen,die totaal niet werken ben ik aan het afbouwen.

Dan krijg ik andere.

Dat niet kunnen praten,vreselijk.

Heel veel sterkte voor jullie,allemaal,ook de nieuwkomers en een

knuffel en liefs van Anel.

Ik heb Ria gisteren nog aan de telefoon gehad en die vindt het leven ook vreselijk.

• Ria

Wat lief Therese.

Met mij gaat het niet zo goed op het moment, ik ben nu 148 dagen verder, maar ik ga Ad steeds meer missen,

ik kan nog steeds niet over DE dag praten, het was zo plotseling.

à.s. Dinsdag heb ik mijn tweede EMDR sessie, ik hoop dat het iets gaat helpen, nu kom ik niet verder

met het verwerken.

Liefs Ria

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Als iedereen haar of zijn profiel goed invult, en daar bedoel ik mee met met een email adres dan hoeven we dit soort oproepen niet meer op het prikbord te plaatsten.

Er is dacht ik vaak genoeg gemeld dat het prikbord geen chatbord is.

Nieuwe bezoekers die op zoek zijn naar info over rouwverwerking haken door deze prive berichten af en dat is niet de bedoeling.

Sander

• Marjolijn

Sander, het kan ook zijn dat nieuwe mensen zien dat we hier bezorgd over elkaar zijn…dat helpt misschien juist…er zijn de laatste tijd (helaas) weer een heleboel nieuwe mensen bijgekomen, dus met afhaken zal het wel meevallen. Het is goed en logisch dat er regels zijn, maar mensen die in de rouw zijn hebben wel eens de neiging om die een beetje te vergeten, dan ben je even met iets anders bezig in je gedachten. Ik denk dat het met het chatten de laatste tijd ook wel meevalt. Ik vind dat het best weer goed gaat op jouw prikbord hoor. Groetjes Marjolijn

Beste Marjolein,

Blijkbaar kan ik het niet goed duidelijk maken.

Ons prikbord is geen chatbord, berichten of mail is aangekomen, berichten waar mensen zijn, of een dagelijkse knuffel horen niet op het prikbord thuis. Niemand heeft daar namelijk wat aan behalve de plaatser van het bericht.

Prive berichten kunnen per email, msn, hyves, facebook enz.

Als prikkers geen emailadres willen geven willen ze denk ik geen privecontacten onderhouden.

Daarom mijn vraag of iedereen zijn of haar profiel goed in wil vullen.

tot zover,

Groet en geniet van de zon vandaag,

Sander

• tavale@live.nl

Hallo allemaal.

Ria en Anel wat ben ik blij om weer eens iets te horen. Het was te stil aan de overkant.

Spijtig te horen dat er nog geen vooruitgang is. Maar Anel als je straks nieuwe medicijn hebt zal het wellicht wat draaglijker worden. Ria wat de EMDR sessie inhoud weet ik niet.Wel hoop ik dat je er baat bij zult hebben. Hoe zeggen ze dat ook alweer ,Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. En 148 dagen is ook nog heel vers allemaal. We moeten onszelf wat meer tijd gunnen denk ik. Ik weet zelf ook niet goed wat verwerken is,hoe doe je dat? Zelf laat ik ‘t maar over me heen komen, maar of dat goed is? Wie zal ’t zeggen? Ik wordt er in elk geval niet vrolijker van hoe goed ik ook m'n best doe om positief te blijven.

Wens iedereen weer veel sterkte en hoop dat er wat lichtpuntjes op jullie pad mogen komen.

Liefs Theresexxxxxxxxxxxxxx

• Eric

Wat een gelul allemaal weer ga toch mailen zoals de beheerder zegt dit is allemaal keukentafelpraat

en probeer eens wat van je leven te maken in plaats van zielig tegen mekaar te gaan zitten doen.

onze parntners zijn overleden, dat is waardeloos en niet eerlijk maar mijn lief zou niet willen dat ik hele dagen ga zitten treuren en negatief ga zitten doen

KOM OP, LEEF! afscheid nemen bestaat niet. in je hart leven ze voort, zonder ziekte en pijn

Eric, een duidelijke reactie maar ik weet niet of ik je daarvoor moet bedanken.

Graag wil ik afspreken dat we iedereen in zijn of haar waarde laten.

Sander

• Marjolijn

haha Eric mag ik even om je lachen, ga mailen zegt degene die zijn profiel niet eens goed heeft ingevuld, zoals de beheerder vraagt…..ik denk dat van alle dingen die nieuwkomers zouden kunnen tegenhouden, jouw mails bovenaan staan…..

1 vraagje nog: als jij het allemaal zo goed weet en het zo geweldig doet, waarom heb je dan nog behoefte om op een rouwverwerkings prikbord te komen?

En misschien kun je ook een beetje op je taalgebruik letten.

Inhoudelijk heb je vast wel gelijk, ik vind ook dat we door moeten gaan en door moetne leven, maar zoals de Fransen zeggen: het is de toon die de muziek maakt, en jouw toon is letterlijk en figuurlijk nogal vals

Vriendelijke groet, Marjolijn

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.