trouwdag

• ares

vandaag zou de dag zijn dat we 38 jaar getrouwd waren.

joop had zo gehoopt dat we deze dag nog samen zouden zijn.ik had het hem ook zo gegund maar het mocht niet zo zijn.

hij is nu2maanden en 2 weken al weg bij mij.

het is best wel moeilijk vandaag maar gelukkig komen mijn kinderen vanmiddag.

maar eigenlijk wil ik ook alleen zijn ik weet het ook eigenlijk niet wat ik wil.

maar dat gaat wel weer over denk ik.

ik ben blij dat ik het af en toe van me af kan schrijven

groet ares

• lies49

Lieve Ares,

Vandaag was het ook mijn trouwdag.Ik heb er bewust voor gekozen om dat alleen te beleven.

Ik heb op de het strooiveld een grote cirkel van rode rozen neergelegd.Dat was ons teken hoeveel we van elkaar hielden.En een tijd daar gezeten en veel tegen hem gezegd over de gelukkige jaren ,die we gehad hebben.

Het bijzondere was ,dat verschillende mensen langs liepen,die zeiden wat mooi zo'n cirkel.

Het was een dag van ons samen en dat voelde goed.

veel sterkte.

Liefs Lies

• Ria

Lieve Ares

Dat zijn van die moeilijke dagen die komen steeds terug, ik begrijp heel goed dat je wel en niet wilt dat er iemand komt,

die onrust in ons is ook zo erg, ik denk dat je achteraf toch wel blij bent dat de kinderen er zijn, ook die zullen het moeilijk hebben,

ik hoop dat jullie toch wat herinneringen op hebben gehaald, het praten over je lieverd is altijd fijn, zo ervaar ik dat tenminste.

Ik wens je sterkte

Liefs Ria

• Marjolijn

Lieve mensen, Lies, wat een mooi idee die cirkel, zo symbolisch, dat zal zeker heel mooi geweest zijn.

Ik hoop dat jullie, Lies en Ares, de dag een beetje goed zijn doorgekomen, dat julie hem in ieder geval naar je eigen gevoel hebben kunnen invullen en dat je daar een goed gevoel bij hebt overgehouden.

Heel veel liefs, Marjolijn

• poosterwijck@home.nl

ik wil je heel veel liefs en sterkte toewensen voor deze moeilijke dag .gr.roos