Hallo allemaal.
Ik ben twee weken geleden mijn vriendin verloren door zelfdoding,en ik ben helemaal het spoor kwijt.
Mijn vriendin was om psygische problemen opgenomen in een besloten afdeling van de GGZ Drenthe
Hier kon zij gewoon vrij in en uit lopen wanneer ze maar wilde. Maar op een dag liep ze smorgens weg,en is in de bus gestapt naar Groningen.
De volgende morgen hebben ze haar op een bankje gevonden in het stadspark met naast zich een lege fles jenever.
Het was haar allemaal te veel geworden en zij wilde rust ,en geen pijn meer voelen. De Jenever heeft haar in coma gebracht en de vorst heeft de rest gedaan.
Vanaf die dag is de wereld grijs geworden,en ik zie het soms niet meer zitten. Ik leef met de dag, en slaap snachts slecht.
voor de zomer vakantie waren we gaan samenwonen,en ik wilde met deze vrouw samen oud worden. Dit is echter allemaal verstoord,en mijn leven is niks meer waard.
Ik mis haar zo ontzettend veel,en ik denk de hele dag aan haar. Ik ben sinds een week weer aan het werk,en de afleiding doet me een beetje goed.
Als ik thuis ben voel ik mij ontzettend alleen ,en huil ontzetten vaak. Ik mis haar zo,en ik weet niet meet hoe het verder moet.
Als iemand nog goede tips heeft dan zijn ze van harte welkom.
Groetjes van een 43 jarige man die zijn vriendin mist