Vriendelijk verzoek aan alle actieve bezoekers

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Lieve mensen,

Nogmaals wil ik alle prikkers verzoeken om onderstaande regels in acht te nemen.

– Wil iedereen zich aan het onderwerp houden, als iemand een nieuw bericht plaatst over bijvoorbeeld een grafmonument, een asbestemming of een therapeut blijf dan bij het onderwerp. Als mensen gaan zoeken op onderwerpen dan is het fijn als er onder het onderwerp alleen maar relevante berichten staan.

– Het prikbord is niet bedoeld om te vragen of mail is aangekomen.

– Het prikbord is niet bedoeld om te chatten

– Reclame is alleen toegestaan na overleg.

Op deze manier houden we het prikbord voor iedereen overzichtelijk en leesbaar.

Dank voor jullie medewerking

Sander

• Ria

Helemaal mee eens Sander

Dan moet men zelf een bericht plaatsen, zo ben je het overzicht kwijt en weet je niet meer op wat je eigenlijk reageert.

vandaar dat ik de laatste tijd weinig reageer en af en toe zelf een bericht plaats.

Bedankt voor je oplettendheid.

Gr. Ria

• Monique

Daar het topic “steeds moeilijker” is gesloten hoop ik van harte dat Anel van elders steun krijgt. Dus ik hoop van harte Sander dat je haar naar elders hebt kunnen verwijzen. Ik heb hulp ontvangen van Humanitas. Als haar geen andere optie is geboden hoop ik dat je dit nog altijd aan haar kan mededelen. Hoe Humanitas werkt? * Eerst een intake gesprek met de coordinator. Voor juiste match met consulent

* De gesprekken met jouw vaste consulent

Je bepaalt zelf hoe vaak je een gesprek wenst. De een heeft aan 1x per 2 weken genoeg een ander misschien aan 2x per week. En het fijne er van is……..zij komen bij jouw thuis ipv dat je naar hen toe moet. Zo kan je je tranen lekker laten vloeien als je daar behoefte aan hebt zonder dat je denkt…….ik moet zo de straat weer op. Ik ben er heel erg meegeholpen omdat ook ik helemaal alleen stond voor de rouwverwerking. Het zal mij goed doen als je even aangeeft dat je Anel nog van tips hebt voorzien voordat je het prikbord sloot. Het voelde bijna alsof de deur voor mij neus werd dicht gegooid toen ik alles aan het lezen was en de mededeling lees “Deze discussie is gesloten”.

Maar nogmaals bedankt voor het prikbord.

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Beste Monique,

Ik sluit discussies die van het onderwerp af lopen en ook als ze te lang duren. Het is mijn verantwoordelijkheid om het prikbord leesbaar en doorzoekbaar te houden. Daar zijn al discussies over gevoerd.

Boven aan de www.rouwverwerking.startpagina.nl en het prikbord staat een banner van sensoor.nl .Het is niet de bedoeling om individuele prikkers door te gaan verwijzen naar hulpverleners.

Op de www.rouwverwerking.startpagina.nl staan meerdere therapeuten en hulpverleners.

Ik hoop je hiermee wat duidelijkheid te hebben gegeven over wat het prikbord wel of juist niet is.

Sander

• Monique

Beste Sander,

Bedankt voor je uitleg. Heel duidelijk en begrijpelijk.

Groet,

Monique