2 maanden

• ares

hallo allemaal

het is vandaag precies 2 maanden dat joop is overledenen ik heb vandaag iets erg moois meegemaakt.

ik weet niet wat ik ervan moet denken maar toen ik, na een nacht erg slecht te hebben geslapen, vanochtend op mijn werk aankwam

en de radio aanzette viel ik midden in het nummer hallelua van lisa.

dat was het lied dat joop had uitgekozen om te laten horen bij zijn crematie.

het was net of hij me even wilde laten weten dat er toch ook nog mooie dingen waren ,en dat hij er toch nog was voor me.

en misschien wil ik dat alleen maar denken maar precies vandaag vond ik toch wel toevallig.

ares

Halleluja

• Ria

Lieve Ares

Wat mooi, het is ook een heel mooi nummer, ik denk altijd, toeval bestaat niet.

Vanaf de dag dat Ad is overleden zie ik overal lieveheersbeestjes, toevallig net nog naast mijn auto

Ik had net voordat Ad overleed een rood autootje gekocht, niet de kleur die Ad in gedachte had,

nu lijkt het net of hij wil zeggen…..rood dus ik laat me zien met die lieveheersbeestjes, ik geloof niet

in wat spoken, maar het us wel toevallig, laatst stond ik te huilen bij Ad op de begraafplaats en er zat

Ineens een lieveheersbeestje op mijn jas, en dat met die kou van pas, dus toeval? Ik weet het niet.

volgens mij is er toch meer tussen hemel en aarde.

Liefs Ria.