moeizaam.

• Sandra

Lieve allemaal,

Vandaag geen goede dag, vandaag 2 weken geleden, mijn moedertje, ze is er niet meer.

Zo raar, dat ik niet naar haar toe kan gaan, nooit meer, zo hard, geen zorgen, ik mag niks meer voor haar doen.

En ik zorgde zo graag voor haar, ze had zo graag jam op de boterham, dan maakte ik zelf wortel-jam of wat ze ook voor smaakje

wilde, als ze wat nieuws wilde, samen naar de winkel, nu hoef ik haar rolstoel nooit meer te duwen, mocht het maar wel zo zijn, 1keertje maar.

Afgelopen zondag 2 weken geleden, zat ik samen met haar in het restaurantje van de verpleeghof, ze was net uit de zondagsmis,

We zitten samen aan een kopje thee, en ze zegt tegen mij: oja kind voor dat ik het vergeet, over een week of 2 is hier carnaval in het gebouw,

en ik wil BANAAN worden, ze verkopen die pakjes bij de Aldi, en een gele mallot moet er ook bij.

Haar laatste wens wilde ik dinsdags gaan vervullen, inplaats daarvan zat ik aan haar sterfbed.

Waarom heb ik gefaald, waarom mocht het niet meer zo zijn, waarom, waarom…..

Het valt me zo zwaar…………….

Dag lieve mensen, ik hoop zo van harte dat jullie dag vandaag beter is dan de mijne.

Sandra.

• tavale@live.nl

Lieve Sandra

2 weken alweer, zo zit ik ook te tellen.Ze zeggen dat het eerst ‘n jaar verder moet zijn .Verjaardag en vorig jaar deden we dit en dat. Toen m’n moeder overleden was werd ik ook iedere dag naar ons pap getrokken.

Ik moest daar zijn . Op 'n moment zag ik dat hij alleen Rummiekub aan

't spelen was. aan de overkant van de tafel stond ook

'n plankje. Nou Sandra wat er dan door je heen gaat hoef ik je niet te vertellen. Wat lief zeg dat ze met Carnaval Banaan wou zijn. Niemand zal je antwoord kunnen geven op het waarom. Maar denk nooit dat je gefaald hebt. Heel je liefde heb je je moeder gegeven. Alles voor haar mogen doen tot het laatst toe.

Probeer daar blij om te zijn. Zij is in elk geval trots op jou.

Liefs en sterkte Theresexxxxxxxxxxxxxxxxxx

• tavale@live.nl

Hoi Sandra.

Ik kan je niets terugsturen. Heb geen e mail adres van je.

Gaat het 'n beetje met je? Het is net vallen en opstaan he. De ene dag beter dan de andere.

We kunnen bijna weer buiten aan de gang ,zon ,frisse lucht. Ik denk dat het voor iedereen goed is.

Sandra hou je taai he veel sterkte.

Liefs Theresexxxxxxxxxx