Lieve allemaal,
Mede door de vraag die mij is gesteld door Sandra, aangezien mijn man paranormaal begaafd was, deel ik jullie mede dat mijn man na de 1e hersentumor in 2003 een boek heeft geschreven omtrent zijn paranormale gave en belevenissen die hij daardoor heeft ervaren en meegemaakt.
Hier onder doe ik jullie de link toekomen, waar zijn boek te koop is, mochten jullie daar interesse in hebben.
http://www.mijneigenboek.nl/shop/title.asp?barcode=ISBN&id=9789059740402
Mocht de link niet helemaal werken, dan kan je op de pagina van mijn eigen boek, links op het scherm in het zoek vakje Hans Verbeek ingeven en dan zie je zijn boek staan (titel) het leven van een paragnost.
Na zijn 2e hersentumor in 2005 heeft Hans een liedje geschreven en zichzelf begeleid op het keyboard en opgenomen. Dit nummer hebben we dus ook op zijn begrafenis laten horen.
Mijn geeft het uiteraard kracht ook mede omdat ik natuurlijk zijn stem dan nog hoor.
Ik zal hier onder de tekst uittikken, misschien geeft het jullie wat kracht als je tekst goed in je opneemt.
TEKST.
" Als ik er ooit eens niet meer ben
en je hoort niet meer mijn stem
laat je hart dan openstaan
want ik ben niet echt weggegaan
de gedachten van weleer
vergeten we nooit meer
Als ik er ooit eens niet meer ben
Altijd alles verdeeld
elkaar nooit eens verveeld
ruzie kenden wij niet
waarom nu dan dit verdriet
Als ik er ooit eens niet meer ben
want ik ben echt weg gegaan
de gedachten ons saam
laten jou weer verder gaan
Als er ik ooit eens niet meer ben
want ik ben niet echt weg gegaan.
Niet echt weg gegaan
ben niet weg gegaan. "
—-
Als deze tekst jullie ook maar al is het maar heel klein beetje kracht geeft, dan heeft Hans het niet voor niets geschreven.
Veel kracht allemaal.
Groetjes Truus