boek en tekst liedje van mijn Hans

• Truus Verbeek-van Dam (57jr)

Lieve allemaal,

Mede door de vraag die mij is gesteld door Sandra, aangezien mijn man paranormaal begaafd was, deel ik jullie mede dat mijn man na de 1e hersentumor in 2003 een boek heeft geschreven omtrent zijn paranormale gave en belevenissen die hij daardoor heeft ervaren en meegemaakt.

Hier onder doe ik jullie de link toekomen, waar zijn boek te koop is, mochten jullie daar interesse in hebben.

http://www.mijneigenboek.nl/shop/title.asp?barcode=ISBN&id=9789059740402

Mocht de link niet helemaal werken, dan kan je op de pagina van mijn eigen boek, links op het scherm in het zoek vakje Hans Verbeek ingeven en dan zie je zijn boek staan (titel) het leven van een paragnost.

Na zijn 2e hersentumor in 2005 heeft Hans een liedje geschreven en zichzelf begeleid op het keyboard en opgenomen. Dit nummer hebben we dus ook op zijn begrafenis laten horen.

Mijn geeft het uiteraard kracht ook mede omdat ik natuurlijk zijn stem dan nog hoor.

Ik zal hier onder de tekst uittikken, misschien geeft het jullie wat kracht als je tekst goed in je opneemt.

TEKST.

" Als ik er ooit eens niet meer ben

en je hoort niet meer mijn stem

laat je hart dan openstaan

want ik ben niet echt weggegaan

de gedachten van weleer

vergeten we nooit meer

Als ik er ooit eens niet meer ben

Altijd alles verdeeld

elkaar nooit eens verveeld

ruzie kenden wij niet

waarom nu dan dit verdriet

Als ik er ooit eens niet meer ben

want ik ben echt weg gegaan

de gedachten ons saam

laten jou weer verder gaan

Als er ik ooit eens niet meer ben

want ik ben niet echt weg gegaan.

Niet echt weg gegaan

ben niet weg gegaan. "

—-

Als deze tekst jullie ook maar al is het maar heel klein beetje kracht geeft, dan heeft Hans het niet voor niets geschreven.

Veel kracht allemaal.

Groetjes Truus

• Sandra

Lieve Truus,

Heel erg bedankt voor je bericht, ben er heel erg blij mee, ik tweifelde aan mezelf, door jou voel ik me gerustgesteld.

Ik heb de text van het liedje gelezen, wat mooi en wat een troost, ook dat het gespeeld is op Hans begrafenis, ik heb het een paar keer gelezen,

met tranen in mijn ogen. Ik ga zeker achter het boek aan van jou Hans, ben ook wel nieuwsgierig geworden door wat mij deze week is overkomen.

En inderdaad is het wel zo dat als je probeerd positief over je geliefde overledene te denken, dan komen de mooie herrinneringen boven, dat is een goed teken.

Ik heb een foto waarop ik samen met mijn moeder sta, gemaakt in de afgelopen zomer, ben er nu zo blij mee.

Iedere morgen en avond krijgt zei van mij een dikke kus en vraag ik haar om mij bij te staan. Ze staat zo mooi en lief lachend op die foto,

Een foto kussen is misschien een beetje raar maar ik put er troost uit.

Dankjewel Truus voor het delen van jou speciale herrinneringen.

Liefs Sandra.

• tavale@live.nl

Lieve Truus en Sandra.

Vanmiddag ga ik gelijk achter het boek aan. We hebben '

n grote boekwinkel in ons dorp. Ik lees heel graag boeken over spiritualiteit. Je leert er ook dingen van. Ook ik sta open voor het paranormale als kind al. Vorige week ben ik met Reikie begonnen, en ook die man is paranormaal begaafd. Dus je snapt wel dat ik me daar op m'n plaats voel. Wat ‘n mooie tekst van Hans zijn lied. Wat ’n kracht dat hij dat zelf nog heeft opgenomen. prachtig. Sandra ik vind het zeker niet gek dat je ‘n foto kust. Ik heb Wil zijn foto naast m’n bed en praat iedere avond tegen hem. Als we daar troost uit putten kan het alleen maar goed zijn toch?

Sterkte allemaal vandaag.

Liefs Theresexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lieve Sandra en Therese,

Sandra ik ben blij dat ik door mijn ervaringen met Hans zijn gave jou heb ik kunnen geruststellen. En een foto kussen is ook helemaal niet gek, je geeft gewoon uiting aan de liefde die je nog steeds hebt voor die dierbare die je bent verloren.

Therese, wat goed van je dat je openstaat voor het paranormale en die man waar je de cursus Reiki volgt, die dus ook paranormaal begaafd is, zal zeker mijn

eerdere woorden kunnen bevestigen.

Alles wat we doen om ons goed te voelen en kracht door te krijgen moeten we gewoon doen, en of dat nou een kaarsje branden is, een foto kussen en een gesprek houden, we doen dat gewoon omdat we ons nog steeds verbonden voelen.

Heel fijn weekend allemaal.

Groetjes

• lies49

Lieve Truus,

Wat een mooi gedicht heeft jouw man gemaakt.Nee,ze zijn niet weg,dat geloof ik.Af en toe is dat moeilijk te bevatten,maar het geloof dat hij in m'n hart zit,geeft me de steun om door te gaan.

Liefs Lies

• tavale@live.nl

Lieve Truus

Het boek van je man heb ik in een middag helemaal uitgelezen. echt heel mooi.

in het begin met wat humor maar zoals ik lees heeft Hans geen makkelijk leven gekend.

Vreselijk lijkt me wat hij zo duidelijk zag en aangaf dat er niets mee werd gedaan.

ik heb er 'n boodschap uit kunnen halen. sterkte Truus.

Liefs Theresexxxxxxxx

Lieve Therese,

Bedankt voor het kopen van het boek van Hans.

Ik ben blij dat je er een boodschap uit hebt kunnen halen, en ben vooral blij dat Hans toch ook na zijn dood, nog wat voor de mensen kan betekenen.

Ik wens je veel succes en kracht om je eigen leven weer op de rails te krijgen. En bedenk vooral dat onze partners em dierbare niet zouden willen dat wij de achterblijvers bij de pakken neer gaan zitten he.

Dus kop op en ga ervoor. Vergeten doen we onze geliefde toch nooit, want zitten voor altijd in ons hart en op ons netvlies.

Groetjes en liefs Truus