Hallo lotgenoten,
Weer even op de computer, en de berichtjes lezen.Wat zijn er toch een hoop lotgenoten!
Dat realiseer ik me pas als ik op deze site ben, want in mijn dagelijks leven ken ik er niet een.Het is nu ruim 7 maanden dat ik alleen verder moet, en het doorgaan kost wel veel hoor. Werken, eten slapen, en maar bezig zijn, dat is hoe mijn leven er nu uit ziet.
Ze zeggen dat je door moet gaan, nou dat doe ik ook hoor!!! Maar eigenlijk vind ik er niets meer aan. Het is allemaal zo doelloos en leeg.
Alles kost ook zo veel energie,ik wordt er doodmoe van. Ben heel lang positief geweest maar merk dat ik nu wat zak, in mijn stemming.
Miisschien ook te maken met het feit dat mijn moeder nu ook nog in het ziekenhuis ligt, ik mijn dochter begeleid naar een nieuwe woonsituatie , met alles wat daarbij komt kijken, en vervolgens zo eenzaam kan zijn dat je niet weet waar je het zoeken moet. ook zo het samen doen en elkaar hulp bieden mis ,op dit moment.
Maar dit gezegd hebben en het even luchten, moet ik toch weer gewoon doorgaan. Ga dus nu maar eten koken.
Liefs voor jullie allemaal
Jeanette