Hallo allemaal,
Ook k heb nog steeds 2 franse petten die hij altijd droeg, vooral als de zon scheen, omdat hij geen volle zon op zijn hoofd mocht hebben na de hersenoperatie, de petten liggen op de kapstok.
Ook een vest wat hij veel droeg hangt aan de kapstok, en zijn tasje, wat hij altijd bij hem had in de auto met zijn papieren erin hangt aan de kapstok, en ik gebruik dat tasje veel als ik boodschappen ga doen en naar het graf ga. Doe ik mijn portemonnee en sigaretten erin.
In de schuur hangt zijn werkvest en overall nog, en zijn kloppen die hij altijd aanhad als hij de tuin bezig was heb ik.
Zijn trouwring draag ik aan middelvinger. En via internet heb ik een gouden hart gekocht met zijn beeltenis erin, dus hij hangt altijd op mijn hart.
Maar zijn kast heb ik als 1e leeggemaakt, en heb zelf nu een kast voor winterkleren en (zijn) kast voor mijn zomerkleren.
Ik heb 2 hoedendozen gekocht, waarvan in een doos alles zit wat met de begrafenis te maken heeft, zoals het condeleanceboek, de linten, alle condelenacekaarten die ik heb ontvangen etc.
En ik heb een fotoboek gekocht, waar ik straks foto's ga inplakken van zijn laatste 3 weken in de Hospice de Ark te Roermond.
En in de andere doos zitten allemaal dingen die van Hans waren, sigarettenkoker, visitekaartjes, briefpapier van (Hans had eigen praktijkje op parnormaalgebied), naamstempel. rijtijdenboekje uit de tijd dat hij taxichauffeur was, etc.
Dus ik heb nog genoeg om me heen wat mij aan Hans herinnerd. En buiten dat zit hij voor eeuwig in mijn en op mijn netvliezen.
Vergeten doe we ze zo wie zo toch nooit.
Groetjes Truus.