niets kan het gemis goed maken

• marianne13

Oook ik heb hartjes neergezet en natuurlijk bloemen, 14 februari was onze trouwdag, precies vijf jaar gelden stonden wij te stralen en konden de hele wereld aan,

kom op maar enge ziekte wij lusten je rauw en zijn smane sterk.

Hoe verdietig stond ik daar gisteren, wat heb ik gehuild, maar wat lucht het op dat ik weet dat hier op het prikbord ik kan lezen hoe iemand anders hier in staat.

Wat is dit voor mij fijn, wat ook fijn is dat het herkend wordt, of het nu kort duurt of langer, of je nu na muziek luistert als je gaat slapen, doe ik ook, het maakt mij niet uit,

1 maand 2 maanden 3 maanden etc etc ik zit nu op negen maanden en natuurlijk wordt het minder heftig, maar een zware dip heb ik nog steeds.

Dit is een prima prikbord, ik ben blij dat ik er gebruik van kan maken.

Lieve andere, jullie doen het goed, wie wat over een ander zegt, zegt het meeste over zichzelf.

moet zelf glimlachen, wat een wijsheid, maar goed dat mijn zusjes niet meelezen.

• ares

goh wat erg , nog maar zo kort getrouwd en dan al dat afscheid.

wij waren 37 jaar getrouwd volgende maand zou onze trouwdag zijn, maar joop overleed ook aan die rotziekte. al een half jaar nadat het geconstateerd werdt is hij overleden .2 dagen voor kerst verleden jaar.

het is moeilijk maar inderdaad het is fijn als je je gevoelens kunt delen. ik hoop dat je veel sterkte zult hebben en dat ook de fijne dingen herhinnert zullen worden.

groet ares

• Ria

Lieve Marianne

Nou wat een wijsheid -;) , het zegt inderdaad meer over iemand, ik lig daar ook niet wakker van,

ik lig wakker omdat ik mijn mannetje mis en volgens mij niet zo gek na vier maanden.

Dat was inderdaad moeilijk voor je gisteren, wel fijn dat je het toch hebt gedaan, hier op de begraafplaats was

het extra druk gisteren, wel fijn om te zien dat er meer mensen waren die hetzelfde gingen doen.

Misschien kwam dat ook door de tv uitzending van gisteren, dat was de begraafplaats waar Ad ligt.

Liefs Ria

• Marjolijn

Lieve mensen, Marianne, dat zal zeker een zware dag voor je geweest zijn, je trouwdag is zo speciaal he, zoveel mooie herinneringen, en tegelijk ook zoveel pijn.

Ria, dat moet heel vreemd zijn, het kerkof waar Ad ligt op TV zien.

Mooi dat jullie daar hartjes hebben weggezet. Mij zegt Valentijn niet zoveel, wij deden daar eigenlijk nooit iets aan, maar voor iedereen voor wie het wel betekenis heeft hoop ik dat de dag een beetje dragelijk geweest is. Ik ga voor dit weekeinde wel een klein carnavalsvlaggetje bij Pierre wegleggen. Ach ja zo heeft iedereen zijn of haar symbolen he.

Iedereen heel veel liefs, Marjolijn