Lieve Ria,
Zelf ben ik niet zo bezig met de gedachte,dat ik iets vergeet.Ik heb continu flarden in mijn hoofd,waarvan ik zelf niet wist dat ik ze nog wist.
Ja,lieverd het is moeilijk iedere dag weer.Ik zou zelf weer moed willen hebben,het eerste half jaar had ik nog moed,straks zal jet toch wel beter gaan.Volgende week,toen volgende maand.Nu ben ik de moed kwijt en het enige wat ik nu zou willen is een beetje moed om iedere dag toch iets te doen.Daarom mijn agenda weer volgepland,want ik weet ,dat afleiding werkt.
Gisteren had ik nog wel iets heel bijzonders.Ik zocht al een tijd naar een bepaald nr. op mijn Ipod,maar wist de titel en componist niet meer.Dan is het lastig zoeken.Ik pakte Philip's Ipod(leeg natuurlijk),maar het eerste nr.wat ik hoorde ,toen ik hem aanzette was dat nr..En er staan er een kleine 500 op.Dan ga je toch denken,zou er toch iets zijn.Is hij dan niet helemaal weg? Aan die gedachte houd ik dan maar vast.
Eric,vandaag veel sterkte,het is voor jou nu 1 jaar.Iedereen die vandaag naar de begraafplaats gaat(Valentijnsdag,nietwaar),ik hoop,dat jullie er rust vinden.
Liefs Lies