Mijn moeder.

• Sandra.

Hallo lieve mensen,

Afgelopen zaterdag 11 februari heb ik mijn moeder begraven,

de band die ik met haar had was ongeloolijk, zoals nu de gedachte dat ik haar niet meer heb.

huilend achter mijn pc schrijf ik jullie, help mij, ik kan dit niet alleen…..

Vadaag een week geleden, werd ik gebeld door de verpleeghof, mam is niet goed geworden, een tia, komt goed…..

helaas 1dag later, dinsdagmiddag stierf ze.

Ik ben zo dankdaar dat ze niet heeft hoeven lijden, voel me zelfs schuldig dat ik dit schrijf, jullie hebben zelf zoveel verloren,

veel van jullie je partner, woorden schieten mij hierbij te kort….

Sandra.

• MarionW

Lieve Sandra,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je moeder. Ik kan me voorstellen dat je nog helemaal van de kaart bent, zeker omdat haar overlijden zo onverwacht kwam. De eerste dagen, weken besef je het nog maar nauwelijks. Gelukkig had je een goede band met haar. Dat maakt het verlies heel pijnlijk, maar zorgt er wel voor dat je ongetwijfeld ook fijne herinneringen aan haar hebt, aan alle dingen die jullie samen deden.

Zet gerust regelmatig berichtjes op het prikbord. Soms helpt het om even je hart te luchten.

Hartelijke groet,

Marion

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Sandra

Gecondoleerd met het verlies van je Moeder, ook al ben ik mijn partner verloren dan kunnen wij nog hetzelfde verdriet hebben, je hebt maar 1 Moedertje en daar hou je vreselijk veel van.

Het zal moeilijk worden om zonder haar verder te moeten, ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt

die jou verdriet begrijpen.

Ik wens je heel veel sterkte

Liefs Ria

• Sandra

Lieve Nanneke, Marion, Ria,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, jullie weten niet wat dit voor mij betekent.

Vandaag is het een erge moeilijke dag voor mij, en er zullen er nog vele volgen.

Ik wil jullie ook vertellen dat ik verleden jaar verhuist ben en hier in deze nieuwe

woonplaats eigenlijk niet echt iemand ken, ik ben met dit grote verlies van mijn moeder dus best wel eenzaam.

Ik wil iedereen op het bord dan ook nog eens heel erg bedanken voor de steun, ik voel me daardoor nu toch wat beter.

knuffel Sandra.

• Truus Verbeek-van Dam (57jr)

Hoi lieve Sandra,

Gecondoleerd met het verlies van je moeder, heel veel sterkte.

Mijn moeder is 4 januari 2005 overleden, 2 maanden voor dat haar 1e achterkleinkind werd geboren. Dus net geen 4 generaties meer op de foto.

Ze zou vandaag jarig zijn. Weer een verjaardag van een dierbare die er niet meer.

Ik mis ook mijn moeders nog steeds, want zij was degen die na het overlijden van mijn vader, toch nog jaren mijn moeder was.

En dan ben je ineens wees, want zo is het toch.

En dan morgen Valentijnsdag is mijn man 9 maanden dood.

Maar ik wens je echt alle sterkte.

Ik zit pas sinds een paar dagen hier op dit forum, maar moet zeggen dat het helpt dat je niet alleen bent en hier je verhaal kwijt.

Liefs Truus

• anel

Lieve Sandra.Gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Heel veel sterkte,liefs en een knuffel van mij,Anel.

• anel

Lieve Truus.

Heel veel sterkte voor morgen.

Liefs van Anel.

• lies49

Hoi Sandra,

Wat erg voor je.En dan nog zo weinig mensen kennen in de plaats waar je woont.Zo weinig mensen,waar je verhaal kwijt kan.Ik heb gelukkig mijn moeder(90) en die probeert op haar manier mij nog te helpen na het overlijden van mijn man(7 maanden geleden).Ik ben nog heel blij,dat ik haar heb.Ze kan niet veel meer,maar je hebt maar 1 moeder en ze kent je als geen ander en dat moet jij nu missen.Truus voor jou ook sterkte morgen,geen ouders en geen man meer.Dat is veel,haast te veel.Maar daar wordt niet naar gevraagd in het leven.We gaan maar door.

Maar komen jullie maar vaak op het prikbord,wanneer je daar behoefte aan hebt.Het kan een uitlaatklep zijn.

Liefs Lies

• Marjolijn

Lieve mensen, Sandra, wat erg voor je dat je je moeder zo onverrwachts verloren bent, het is ook nog maar zo kort, ik wens je heel veel kracht, schrijf het hier maar van je af. En of je nu rouwt om je moeder of je man, we zijn allemaal iemand kwijt van wie we heel veel hielden, en houden, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Truus, heel veel sterkte morgen, Valentijn is voor veel mensen toch heel beladen he, en dan nog 9 maanden, weer zo'n mijlpaal. Mijn man is de 22e deze maand 9 maanden overleden. Soms lijkt het nog steeds of het gisteren pas gebeurd is.

Ik ben dit weekeinde veel weg geweest met onze carnavalsband. Ik kan daar wel weer van genieten, het is vaak heel leuk, maar er zijn ook heel veel confronterende momenten. Mijn Pierre heeft een aantal keer het carnavalslied van de stad ingezongen, het komt dus regelmatig voor dat we in een cafe zijn en dat ik ineens zijn stem hoor, dan ga ik dus elke keer door de grond….maar ik ga toch steeds weer met de band mee, carnaval was echt zijn feest, hij zou zeker niet willen dat ik thuis bleef zitten.En dus ga ik, maar ik besef nu pas echt hoe dicht een lach en een traan bij elkaar liggen.

Hartelijk welkom en veel sterkte voor alle nieuwe mensen op het forum, als je een weekeinde niet op het forum bent kom je bijna niet bijgelezen. Maar goed dat jullie dit prikbord gevonden hebben, mij heeft het heel erg geholpen, het besef dat je niet alleen bent met je verdriet en dat, als jij wakker ligt er nog meer mensen naar hun geliefde verlangen op dat moment. En gewoon de steun die je hier krijgt.

Heel veel liefs voor iedereen, Marjolijn