Beste mensen,
Na diep nadenken heb ik besloten de rouwverwerking.startpagina.nl en de rouwverwerking-inmemoriam.startpagina.nl los te gaan laten.
Bijna 10 jaar heb ik met veel plezier de pagina´s onderhouden, gemaild met mensen die een link wilden plaatsen, links gezocht en het prikbord onderhouden.
Waarschijnlijk zit mijn tijd als beheerder er op want het brengt me steeds minder voldoening. Enkele jaren geleden heb ik al met iemand over overname gesproken, dat heeft geresulteerd in een nauwe en prettige samenwerking op de rouwverwerkingmail en het prikkbord. Misschien wordt dat wel de nieuwe beheerder.Voor mij is het tijd een andere uitdaging te zoeken en ik geef het stokje door aan iemand die interesse heeft en gekwalificeerd is.
Heb je belangstelling mail dan een uitgebreide motivatie naar rouwverwerking@startpagina.nl .
Lukt het niet dan zal ik de pagina aan andere startpagina.nl beheerders aanbieden. Een laatste optie is teruggave aan startpagina.nl .
Overname kost niets, behalve onze goedkeuring.
Als het even kan wil ik bedingen dat het geen commerciële startpagina gaat worden met betaalde links en te veel reclame. De reclame die nu op de pagina staat is van startpagina.nl de ´`huisbaas`´ van de rouwverwerking.startpagina.nl. De enige banner die ik bepaald heb is de SENSOOR banner rechtsboven en deze staat er kosteloos omdat ik het belangrijk vind dat bezoekers het telefoonnummer kunnen vinden.
Hieronder nog wat startpagina info
Sander
Startpagina.nl
Je hebt interesse in het starten van een dochterpagina. Leuk! Wij stellen het op prijs als je je straks aanmeldt voor het vrijwillig beheren van een nieuwe dochterpagina.
Het beheer van een dochterpagina moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Je wordt hierover uitgebreid geïnformeerd gedurende de aanvraagprocedure maar de belangrijkste voorwaarden zetten wij voor je op een rijtje.
Je bent 18 jaar of ouder.
Je hebt sterke affiniteit met het onderwerp waarover je een dochterpagina wilt beginnen.
Je houdt er rekening mee dat het goed beheren van jouw dochterpagina tijd en inspanning kost.
Je realiseert je dat de links op de pagina objectief gekozen moeten zijn.
Je realiseert je dat je niet vaker dan twee maal naar een eigen website of een website waar je in meer of mindere maten bij betrokken bent,mag linken.
Je weet dat je minimaal 100, meest Nederlandstalige, links óver het onderwerp moet kunnen verzamelen. (dus geen links die slechts verband houden met het onderwerp).
Je mag de rechterbannerpositie en maximaal 20 commerciële tekstlinks exploiteren.
Nog steeds enthousiast over het beheren van een dochterpagina? Lees dan op het volgende scherm de toelichting op de aanvraagprocedure.