Heeft iemand belangstelling om de rouwverwerking.startpagina.nl over te nemen=

• Sander

Beste mensen,

Na diep nadenken heb ik besloten de rouwverwerking.startpagina.nl en de rouwverwerking-inmemoriam.startpagina.nl los te gaan laten.

Bijna 10 jaar heb ik met veel plezier de pagina´s onderhouden, gemaild met mensen die een link wilden plaatsen, links gezocht en het prikbord onderhouden.

Waarschijnlijk zit mijn tijd als beheerder er op want het brengt me steeds minder voldoening. Enkele jaren geleden heb ik al met iemand over overname gesproken, dat heeft geresulteerd in een nauwe en prettige samenwerking op de rouwverwerkingmail en het prikkbord. Misschien wordt dat wel de nieuwe beheerder.Voor mij is het tijd een andere uitdaging te zoeken en ik geef het stokje door aan iemand die interesse heeft en gekwalificeerd is.

Heb je belangstelling mail dan een uitgebreide motivatie naar rouwverwerking@startpagina.nl .

Lukt het niet dan zal ik de pagina aan andere startpagina.nl beheerders aanbieden. Een laatste optie is teruggave aan startpagina.nl .

Overname kost niets, behalve onze goedkeuring.

Als het even kan wil ik bedingen dat het geen commerciële startpagina gaat worden met betaalde links en te veel reclame. De reclame die nu op de pagina staat is van startpagina.nl de ´`huisbaas`´ van de rouwverwerking.startpagina.nl. De enige banner die ik bepaald heb is de SENSOOR banner rechtsboven en deze staat er kosteloos omdat ik het belangrijk vind dat bezoekers het telefoonnummer kunnen vinden.

Hieronder nog wat startpagina info

Sander

Startpagina.nl

Je hebt interesse in het starten van een dochterpagina. Leuk! Wij stellen het op prijs als je je straks aanmeldt voor het vrijwillig beheren van een nieuwe dochterpagina.

Het beheer van een dochterpagina moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Je wordt hierover uitgebreid geïnformeerd gedurende de aanvraagprocedure maar de belangrijkste voorwaarden zetten wij voor je op een rijtje.

Je bent 18 jaar of ouder.

Je hebt sterke affiniteit met het onderwerp waarover je een dochterpagina wilt beginnen.

Je houdt er rekening mee dat het goed beheren van jouw dochterpagina tijd en inspanning kost.

Je realiseert je dat de links op de pagina objectief gekozen moeten zijn.

Je realiseert je dat je niet vaker dan twee maal naar een eigen website of een website waar je in meer of mindere maten bij betrokken bent,mag linken.

Je weet dat je minimaal 100, meest Nederlandstalige, links óver het onderwerp moet kunnen verzamelen. (dus geen links die slechts verband houden met het onderwerp).

Je mag de rechterbannerpositie en maximaal 20 commerciële tekstlinks exploiteren.

Nog steeds enthousiast over het beheren van een dochterpagina? Lees dan op het volgende scherm de toelichting op de aanvraagprocedure.

• Nanneke

weg

• Ilse Stremme

Hallo Sander,

Je zult er goed over nagedacht hebben en het niet over 1 nacht ijs hebben laten gaan, om deze beslissing te nemen. Soms is een mens aan verandering toe en 10 jaar is een mijlpaal.

Zelf heb ik het te druk om een site goed te beheren. Hoop voor jou, dat je een goede kandidaat treft, die het in dezelfde geest wil voortzetten.

Wens je succes met nieuwe uitdagingen en wil je hartelijk bedanken voor je inzet, die ik heb mogen meemaken.

Groetjes, Ilse.

• lies49

Dag Sander,

Ik kan het begrijpen,dat je na 10 jaar aan iets anders toe bent.Maar vind het wel jammer,want tot op heden heb ik veel steun ondervonden aan het prikbord.

Ik zou er wel de tijd voor hebben,maar de capaciteiten mis ik absoluut.

Ik hoop,dat iemand anders het wil overnemen.

groet Lies

• Nanneke

weg

• Ilse Stremme

Hallo Nanneke,

Om deze site goed te beheren gaat nogal wat tijd in zitten. Zelf heb ik een te drukke agenda om dat te kunnen doen. Het is fantastisch dat het er is, want ik heb er veel aan gehad.

Als er van ons groepje anderen bij zijn, die wel de tijd er voor hebben en ook wat kennis, dan zouden de hoofden bij elkaar gestoken moeten worden.

Zelf ben ik dus niet van de partij.

Liefs, Ilse.

• Ria

Helaas ik heb nog teveel verdriet, en kan me nog niet zo goed concentreren, anders had ik het graag willen proberen.

Toch bedankt Sander dat je aan ons hebt gedacht, wij zijn tenslotte ervaringsdeskundige.

Maar voor mij komt het iets te vroeg.

Groetjes Ria

• Marjolijn

Lieve mensen, ook mij gaat het niet lukken, ik werk elke dag en daarnaast nog mijn muziek en alles wat daar omheen hangt, ik zou er niet genoeg tijd aan kunnen besteden, en dan moet je er niet aan beginnen. Bovendien denk ik eerlijk gezegd dat de meesten van ons, zoals Ria het ook zegt, nog teveel in ons verdriet zitten en daardoor ook te onvoorspelbaar zijn, het kan dan niet zo zijn dat we het bij een slechte dag erbij laten zitten of dan met een te kort lontje reageren. Ik denk dus niet dat het helemaal goed komt als wij het zelf zouden gaan doen, hoe goed we het ook zouden bedoelen.

Ik hoop dat er iemand is die het op een goede manier van Sander kan overnemen, het zou wel heel jammer zijn als deze site uit de lucht zou gaan. En Sander,begrijpelijk dat je na zoveel tijd het stokje wil overgeven. Veel sterkte met het vinden van je opvolger.

Veel liefs Marjolijn

• anel

Ik hoop ook,dat iemand deze site van Sander gaat overnemen.

Maar ik ben hier niet toe in staat.

Moet er niet aan denken,dat deze site zou verdwijnen.

Ik hoop Sander,dat je een opvolger vind.Liefs,Anel.

• Eric

Zou het iest voor mij zijn?