lieve allemaal, wat is het moeilijk om dit prikbord zo te zien waar het voor bedoeld is, inderdaad je verdriet even van je af schrijven, gelijkgestemde, maar ik ben het wel eens met de beheerder, dat niet alles op dit prikbord gezet moet worden, een aantal mensen kennen elkaar inmiddels zo goed dat je inderdaad beter even een mailtje kan sturen, dat werkt volgens mij net zo goed.

Ik weet dat het rouwproces op en neer gaat, heb net weer een heel moeilijk weekend achter de rug, maar als ik uit gejankt ben dan voelt het weer een stukje beter,

je weet niet wat de oorzaak is, maar het hakt er in één keer in, sleep mezelf naar de sauna, ga bubbelen, vind mezelf zielig, alleen is absoluut niet gezellig, maar ik kom schoon en fris weer thuis.

Je moet wel er is geen andere keus, ook aan dit verdriet komt volgens deskundige echt een eind, missen blijft, maar daar is natuurlijk niets mis mee, kom op lieve mensen,

jank, jank jank, maar kom weer overeind, zet je verhaal op dit prikbord, maar gebruik het niet voor alle persoonlijke boodschappen, ook vind dit niet echt prettig lezen.

marianne