Dank jullie wel

• Holland

Lieve dames,

Hierbij wil ik jullie enorm bedanken voor de steun die ik van jullie heb mogen ontvangen.

Zonder jullie was het een stuk zwaarder om het verlies te verwerken.

Gaat met mij steeds beter alleen zit ik nog met 3 nierstenen die er uit moeten.

Zal nog wel op het prikbord blijven want weet niet wanneer er een terug slag is en ook voor steun aan jullie kanjers.

Liefs Sam

• Ria

Lieve Sam

Fijn dat het voor nu iets beter met je gaat, behalve die nierstenen dan,

Mijn dip is er op dit moment, het is nu drie maanden verder, alles is geregeld

en nu begint het grote gemis, de eenzaamheid het verdriet, het besef, echt nooit meer.

Ik ben ook blij met het prikbord, we kunnen ons gevoel delen.

Liefs Ria

• lies49

Lieve sam,

Je hoeft ons echt niet te bedanken.daar is dit prikbord toch voor om steun te krijgen en te geven.

Fijn,dat het nu goed met je gaat.En ik hoop voor jou,dat dit zich voortzet.

Ja Ria,wanneer alles geregeld is,blijft het verdriet over.dat is niet te regelen in tijd.

Ik ben vanavond naar The Help geweest,zeker een aanrader en daarna een heerlijke rijsttafel gegeten en fijn met een vriendin gepraat.Zij is de vrouw van mijn huisarts en weet van horen zeggen van patienten veel over rouw en hoeveel tijd het kan duren.Zij zei dit duurt zolang en het gemis blijft,maar gaf me een opsteker dat ik het tot nu toe zonder pillen zo goed doe.Dus ga ik maar gewoon door en trek me niets aan van wat anderen zeggen,hoe lang je zou moeten rouwen.

Voor iedereen een rustige nacht met slaap.

Liefs Lies

• anel

Lieve Sam.

Fijn om te lezen,dat het goed met je gaat.

Helaas gaat het met mij elke dag slechter.

Geen liefde meer is vreselijk.

Liefs voor jullie allemaal en een knuffel van Anel.

• Ilse Stremme

Fijn Sam, dat het je wat beter gaat.

En die verrekte nierstenen, die hebben zeker geen oren meegekregen, anders hadden ze allang geluisterd en verdwenen.

Lekker veel water blijven drinken…dus nog geen koude thee?

Al met al, hoop ik voor je, dat je goed in je vel kunt blijven zitten. ( Zou ook raar zijn, als je er uit kon kruipen.)

Liefs, Ilse.

• Holland

Lieve dames,

Net een mooi lied gehoord

Verwoord alles.

Dario met ben niets zonder jou.

Even Google dus.

Prachtig

Liefs Sam

• Ria

Mooie tekst Sam.

• Marjolijn

Hoi Sam, gelukkig dat je hier steun vindt op het forum, het is ook niet niks waar jij doorheen moet, letterlijk het dubbele van ons, en voor ons is het al zo moeilijk. Als die stenen nu eens voorgoed verdwijnen dan ben je daar in ieder geval vanaf.

Heel veel liefs Marjolijn

• Nanneke

weg