Lieve mensen, dat is wel heftig he Lies, het komt dan allemaal terug en tegelijkertijd heb je het gevoel van, ik ben daar al geweest, die pijn heb ik al gehad, je bent nu, al is het langzaam, op weg naar genezing, die familie zit nu midden in die ellende. Wat is het toch een verschrikkelijke angstaanjagende rotziekte, je leest wel eens over de middeleeuwen over de pest en zo, maar dit is net zo erg.
Ik ben ook helemaal gek van muziek, Pierre was dat ook, alleen er zijn nummers die ik nog steeds niet goed kan horen, en soms overvalt het je ook, ik was daarstraks in de supermarkt, en daar hoorde ik het nummer: Lucky…“Lucky I'm in love with my best friend”…."en ik dacht, ja dat was ik ook, in love met my best friend, en dat ben ik nog…en ik voelde me even helemaal niet lucky, ik moest mijn uiterste best doen om daar bij de Jumbo niet een potje te gaan janken…..toen dacht ik zet die muziek af….maar vaak is muziek ook troost en mooie herinneringen. Het gekke is als ik een CD draai waar Pierre op zingt, dat vind ik moeilijker dan dat ik hem zie en hoor….alleen zijn stem is blijkbaar toch confronterender…..gek he. Ik ben ook helemaal weg van Within Temptation, en verder ook van stevige rockmuziek, en ook Katie Melua, I cried for you, prachtig nummer helemaal toepassselijk, hebben we ook bij Pierre zijn uitvaart gedraaid….echt heel mooi,kippenvelmuziek….
Ik ga zo mijn eigen muziek maar weer maken tijdens de repetitie, niet zo kippenvel, meer carnaval, hard en vals meer haha…..veel liefs Marjolijn