na zaterdag

• jeanettekuipers

Hallo allemaal,

Zo de zaterdag is weer om. In gevuld met lieve vrienden, en een bioscoopbezoek. De film The Help gezien en echt een aanrader!!

Zo plannen en per dag bekijken wat er komt / of niet. Zo ziet het leven er nu uit. Eenzaamheid voel je continu, Maar wel doorgaan is het voor mij.

Vandaag zondag, vaak nog lastiger,{ hoor ik ook om me heen van iedereen} Een memorial day vanmiddag bij de Monuta Stichting, voor alle mensen die iemand verloren hebben het afgelopen jaar. Dus weer heftig denk ik, maar zal ook wel mooi zijn. Maar weer doorgaan en doen.

Wat is het leven dan moeilijk als niets meer “gewoon” is he? Wat ben je ook druk!!

Liefs aan jullie allemaal op deze zondag!!

Jeanette

• MarionW

Hallo Jeanette,

De film The Help heb ik ook gezien. Inderdaad een aanrader en het boek (had ik vooraf gelezen) vond ik helemaal geweldig. Tegenwoordig probeer ik een beetje per week te plannen en dat is al weer een vooruitgang met een paar maanden geleden. Toen leek het of de dag nooit voorbijging. Maar het vanzelfsprekende is verdwenen en een nieuwe structuur opbouwen kost moeite en tijd. Toch gaan we gewoon door. Goed dat je naar die memorial day gaat. Meestal zie je van tevoren tegen dit soort dingen op en valt het achteraf gezien mee en ben je tevreden dat je toch bent gegaan.

Voor iedereen een goede zondag met een lichtpuntje!

Liefs,

Marion

• anel

Hallo,lieve allemaal.

Zou naar Mart's dochter gaan,belt ze af,want haar moeder komt.

Liefs,Anel.

• Nelke7

Lieve allemaal

Ja de dag na zaterdagavond. De meiden zijn naar Eindhoven het EK waterpolo is in Nederland . De meiden hebben vrij kaarten gekregen van de KNZB. De teams die vorige jaar in hun competitie kampioen werden hebben deze kaarten gekregen. Ik had pech dat was het eerste seizoen sinds mijn 17e jaar dat ik niet in het 1st speelde. Maar de meiden vinden het hartstikke leuk. De zoon is nog weg die was vannacht ook niet thuis. Dus alleen. Wat ga je doen. De tuin. Ik heb echt geen groene vingers en Ed deed de tuin altijd. Maar Ed is 30 augustus overleden dus is de tuin niet winter klaar gemaakt. Het was dus een puinhoop. Nu niet meer. Ik ben lekker buiten geweest en dat was de bedoeling. Anders hadden Ed en ik gaan skaten en fietsen de zon scheen dan blijf je niet binnen.

Kus Nelke