Kralen (emotion beads) en beren met hele bijzondere inhoud

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Nieuw blokje op de pagina aangemaakt

Gedenk sieraden en kralen

Bij de kralen (nieuw) vond ik een holle kraal waar crematie as, een plukje haar of bijvoorbeeld een stukje stof (van het favoriete kledingstuk van de overledene) in kan.

Ik vind het een mooi idee.

• Ria

Heel mooi, waar is dat te koop?

==================================

3e kolom van links op de http://rouwverwerking.startpagina.nl/ (naast de zonnebloem)

• Marjolijn

Hoi Ria, mooi he, op de rouwverwerking startpagina (dus waar ook het prikbord op staat), staat in de 3e kolom een kopje met Gedenk sieraden en kralen, daar staat het onder, op de site kun je lezen wie ze maakt en hoe je contact op kunt nemen, ik heb geen as van Pierre en geen haar, maar misschien kan er iets anders in, ik ga eens even nadenken, ik vind het wel heel mooi. Liefs Marjolijn

• Ria

Inderdaad heel mooi, ik heb ook geen as of haar van Ad, maar nog wel kleding e.d.ik heb nog zijn bjorn borgh die hij die bewuste dag aan had,

wel gewassen natuurlijk, misschien kan ik daar een stukje afhalen.

ik ga daar even kijken, dank je Marjolijn.

deze is ook mooi Memorybear

Beren gemaakt van een of meer kledingstukken van een geliefde

• Ria

Ach dat is ook een idee, daar ga ik eens over nadenken, lekker zo'n knuffelbeer…..die kralen vind ik belachelijk duur,

dank je beheerder dat je dit voor ons plaatst.

Tja Ria wat is duur wat is niet duur..

De meeste as-sieraden zijn hals kettinkjes met daaraan een gouden of zilveren hangertje.

De ze aanbieder biedt wat nieuws nl, je kan crematie as in de kraal laten meesmelten of de as in een holle kraal met inscriptie doen. Dat er een stukje stof in kan of haren in kunnen is redelijk uitzonderlijk en daarom wilde ik de prikkers er eens extra op attenderen.

Maak er een mooie dag van (ondanks het vreselijke pl**risweer)

Sander

• Ria

Hoi Sander, ja daar heb je gelijk in, maar Ad is begraven, en dat past niet in een kraal. :-)

en een stukje stof……daar heb ik zelf niet zoveel mee, ik zit na te denken om die beer te laten maken.

ik heb eens een hondje laten cremeren, maar zo'n urntje is ook belachelijk duur.

Het is hier ook inderdaad baggerweer, jij ook een fijne dag

Liefs Ria