Stil

• Ria

Lieve allemaal, wat is het hier stil.

Zelf had ik een moeilijke dag, eerst had ik een gesprek bij rouwverwerking, dat was zwaar, hij wilde ingaan

op 14 oktober, maar helaas dan raak ik in paniek, ging dus moeizaam.

Toen ben ik naar Ad gereden, daar heb ik vreselijk staan huilen, snel naar huis en weer wat opgeknapt, ik moest

naar de verjaardag van mijn kleinzoon, ik wist dat het huis vol zou zitten, dat vond ik heel moeilijk, ik heb het wel gedaan, maar had enorme buikpijn, gelukkig zei niemand iets dus dat was makkelijk.

Toen ik thuis kwam lag er een brief in de bus van het ziekenhuis van Ad, daar had ik een klacht tegen ingediend,

in die brief stonden zoveel fouten, zelfs Ad's naam stond verkeerd, hij had ineens mijn achternaam? Dus hoe

serieus ben ik genomen…..niet dus, morgen ga ik bellen naar een juridisch loket, ik ben pis nijdig.

Ik heb vreselijk zitten huilen, ach wat mis ik mijn lief toch.

Liefs Ria

• anel

Lieve Ria.

Het is inderdaad heel stil hier.

Ik mis mijn lief ook zo erg en ik mag ook geen knuffel meer neerzetten.

=====================================

Anel,

Het knuffeldraadje is gesloten omdat ik het te lang vond worden.

Zoals je hierkunt zien mag je gewoon een knuffel plaatsen. Ik vind het niet leuk dat je tot twee keer toe schrijft dat het niet mag.

Sander

• erlo94

Hoi Ria,

Wat vreselijk dat ze zulke fouten maken, dat soort dingen kun je er eigenlijk niet bij hebben, het is al zwaar genoeg dacht ik zo.

Ja verjaardagen…….. ik doe dat ook op automatische piloot, zie er ook altijd tegen aan te hikken.

Probeer altijd de grote drukte te vermijden en op tijd weg te gaan.

En ja, ook ik mis mijn liefste heel erg. Kom net net van de muziek af, maar weer in stil huis idd.

Kan niet ff van me af kleppen.

Dikke knuffel

• Marjolijn

Lieve mensen, ja het is wat stiller dan gewoonlijk, maar dat betekent niet dat we er niet zijn hoor. Wat erg Ria, dat je een klacht indient en dat ze niet eens de moeite nemen dat serieus te behandelen, Ik geef je groot gelijk dat je daar nog even verder mee gaat. Pas je wel op dat je het niet te dicht aan je hart laat komen (figuurlijk dan he), anders wordt die klacht meer stress voor je dan dat je er iets mee opschiet. Maar ze moeten je wel goed antwoorden, dat vind ik ook.

Annejet, wat voor muziek doe je, speel je zelf een instrument?

Anel, hoe is het met je? een virtuele, geschreven knuffel is ook fijn hoor.

Veel liefs Marjolijn

• Ria

Lieve Annejet

Inderdaad dit soort dingen kan je er niet bij hebben, het ziekenhuis heeft al meerdere fouten gemaakt en altijd hebben we het maar gelaten

voor wat het was…….nu moet ik mijn boosheid kwijt, dus die boosheid doe ik naar dat ziekenhuis en niet ten onrechte.

Ja die verjaardagen, ik doe het ook wel, maar vind het wel moeilijk, die automatische piloot ben ik even kwijt ik voel me een beetje stuurloos,

nergens rust kunnen vinden herkan je dat?

Die stilte in huis is erg, maar ik heb mijn twee beesten die zijn altijd blij als ik thuiskom, dat vind ik wel fijn, ik heb ook altijd muziek aan.

maar inderdaad thuiskomen en niet kunnen vertellen hoe jou dag was, dat is zo pijnlijk.

wat voor muziek zit je? wel een goed afleiding volgens mij, muziek is emotie.

Lieve Anel, jou knuffel is goed bedoeld, dat weten we allemaal, maar inderdaad dat is meer is voor Hyves, daar zie je al dat

soort plaatjes, heb je ook Hyves? misschien een idee om dat eens aan te maken.

Liefs Ria

• Ria

Lieve Marjolijn, Ach het zit al te dicht bij mijn hart, dat is al van voor Ad's overlijden, ik ben echt boos op dat ziekenhuis en dat is niet de eerste keer,

ook mijn stem is daar gebeurd…..maar ik let wel op mezelf hoor, lief van je.

morgen ga ik eens informeren wat ik hier mee kan, ik had vandaag naar dat ziekenhuis gebeld, maar de desbetreffende was er niet, die ik aan

de telefoon had bood wel excuus aan, nou daar heb ik al een kast van vol.

en het komt goed uit ik ben boos, boos op alles boos op het leven boos dus, maar dat was al duidelijk dacht ik haha.

Liefs Ria

• erlo94

Hoi all,

Ja ik herken dat zeker, dat rusteloze, altijd maar die onrust in me.

Ja ik ben sinds 2009 bij de muziekvereniging hier in mijn dorp.

Ze hebben ook gespeeld bij de begrafenis van Johan, op zijn verzoek.

Het is een harmonievereniging, ik speel op bekkens maar ben ook bezig met slagwerk, drums, en op de trommel.

Ja het is fijne afleiding op zich, ben er 2 keer per week, dinsdag orkest repetitie en donderdag slagwerk repetitie.

We hebben vaak diverse optredens in binnen en buitenland en taptoes. Dan mis ik mijn man ook t meest, die ging vaak mee als hij kon.

Hij genoot zo van die muziek, ging ook vaak mee naar repetie, en na afloop in de bar van de muziek drankje drinken.

Nu vlieg ik gelijk naar huis als het afgelopen is. Heb na overlijden ook paar maanden niet op mijn drumstel kunnen spelen, puur van emotie en herinnering.

Hij vond dat altijd zo mooi. Nu doe ik wel vaker maar toch anders dan voorheen, dat is ook logisch lijkt me.

Liefs Annejet

• Marjolijn

Lieve mensen, Annejet, ik herken dat wat je schrijft, ik speel saxofoon en ik heb ook een tijdje met minder plezier gespeeld, als ik aan het oefenen was dan zei Pierre altijd dingen als, dat was een mooi nummer of, je toon is steeds beter aan het worden etc, en hij presenteerde altijd onze optredens van de saxofonenband, en hij speelde zelf besbas in de harmonie, en daar ging ik dan weer vaak mee naar toe, plus speelden we samen in onze carnavalsband, muziek is nog steeds wel een goede afleiding, ik speel nu ook wel weer met plezier, je wordt gedwongen om even ergens anders aan te denken, je moet geconcentreerd zijn op de noten en de dirigent en zo, mij helpt het, en het voordeel is ook dat je ervoor uit huis moet en andere mensen spreekt en leert kennen. Maar zeker in het begin is het heel confronterend, heel begrijpelijk. Maar wel leuk dat jullie optredens overal doen, als je dat kunt opbrengen moet je dat zeker blijven doen.

Verjaardagen is moelijk he Ria dat vind ik ook nog steeds hoor, het wordt gaandeweg wel iets gemakkelijker, maar ik heb soms nog wel eens een drempel om ergens alleen binnen te komen.

Voor zodadelijk, slaap lekker, geen nachtmerries, ik wens jullie een rustige nacht en morgen een dag met iets positiefs, hoe klein dan ook, veel liefs Marjolijn

• lies49

Lieve allemaal,

Ria,dat je boos bent,kan ik me voorstellen,heb ik ook gehad.Het is ook erg zoals het ziekenhuis gereageerd heeft,maar ik vind het heel knap dat jij de confrontatie aangaat.En dan de verjaardagen,ja dat is nou ook niet mijn ding.Ik ga wel,maar ook met pijn in m'n buik.

Annejet,fijn dat je afleiding vindt in de muziek.Even iets anders,dat helpt dan weer een beetje.Ik ben meer een wandeltype,maar op dit moment heb ik iets aan mijn linkerheup,dus veel pijn.Morgen en massage en maandag naar de fysio,dan hoop ik dat dat snel voorbij is.

Anel,wees niet boos om de plaatjes.Soms kan alles verkeerd aanvoelen,maar dar was vast Sander's bedoeling niet.

Sam een moeilijke dag voor je gisteren.'t Is voor jou ook zoveel en ook zo kort.

Vandaag ga ik voor het eerst sinds Philip's ziekte naar Amsterdam.Zijn stad,gingen we altijd samen naar toe.Zie er wel tegenop,maar ga met een tante die hetzelfde heeft meegemaakt op jonge leeftijd,dus haar hoef ik niets uit te leggen.Ik hoop,dat ik dar weer wat positieve energie uit kan halen,want de afgelopen 2 dagen waren drie keer niks.Vind ook niets leuk meer,voel me eigenlijk ziek van alles maar hier in huis blijven zitten,lost ook niets op.Dus toch maar doen.Wie weet,kom ik helemaal opgeknapt terug.Een mens moet toch positief blijven,nietwaar.

Iedereen een redelijke dag gewenst met een paar goede momenten.

Liefs Lies

• anel

Lieve allemaal.

Het gaat niet goed met me.

Het gemis is vreselijk.

Ik ben niet boos om die plaatjes,Lies,maar ik dacht,dat we met ons verdriet wel een knuffel konden gebruiken.

Liefs van Anel.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.