Lieve allemaal,
Allereerst wil ik de nieuwe prikkers welkom heten. Annejet,Jeanette ,Jan en ik zal er zeker een vergeten.
Ilse,ik begrijp dat je verder gaat met je leven en ik hoop voor je dat je dat je iemand vindt om iets leuks mee te doen.Ook wil je bedanken voor al je opbeurende berichtjes.In ieder geval zal ik 3 febr. aan je denken.
Anel,bedankt voor alle plaatjes.Weinig woorden,maar het geeft een warm gevoel.
Marjolijn,hoe gaat het na de herdenkingen?Trek je het nog?
Ilse,je schreef dat het super is,hoe ik me er doorheen sla,maar dat is maar betrekkelijk.Sinds een week heb ik last van gigantische nachtmerries met steeds hetzelfde thema.Philip's overlijden.Aan onrustig slapen was ik inmiddels wel gewend,mar dit erbij is wel erg heftig.Ik hoopte een tijdje terug,dat ik eens over Philip zou dromen.Maar 2 keer gebeurd in een half jaar.Maar je moet voorzichtig zijn met wat je wenst.Ik heb gekregen wat ik wilde,maar dit is erg.Gelukkig voor hem hoeft hij dit niet mee te maken op dit moment,dat is de enige positieve gedachte erbij.Hebben jullie daar nu ook last van? Ik hoop,dat het net als de paniekaanvallen,hyperventilatie ook weer overgaat.maar dan mis je hem 's morgens wel ,wanneer je opstaat.Niet even kunnen spuien.Maar het zal wel bij het hele proces horen,maar nu na een half jaar, daar had ik weer niet opgerekend.
Ik wens iedereen een dag met lichtpuntjes en ga zelf ook maar weer verder om er toch weer iets van te maken.
Liefs Lies