maandag 16 januari 2012

• Sandra

Ook na 5 jaar lieve mam,

iedere dag in mijn gedachten

stiekem blijf ik op je wachten

wetend dat je nooit meer terug zal komen

blijf ik steeds maar van je dromen

ach, wat iedereen ook zegt

voor mij ben je er nog altijd echt.

Voor altijd in mijn hart,

liefs Sandra

• MarionW

Lieve Sandra,

Wat een mooi gedichtje. Ik kan me goed voorstellen dat je je moeder nog steeds mist. Misschien is het acute verdriet iets minder geworden, maar dat missen blijft. Veel sterkte, Sandra!

Liefs,

Marion

• Marjolijn

Lieve Sandra, mooi dat je op deze manier je moeder gedenkt, het gemis zal altijd blijven denk ik, ik hoop dat de scherpe kantjes zijn weggesleten en dat je blij kunt zijjn met alle mooie herinneringen. Is je moeder op jonge leeftijd overleden?

Veel liefs, Marjolijn

• Sandra

Bedankt voor de lieve reacties.

Mijn moeder is 56 jaar geworden, vandaag de sterfdag.

• Marjolijn

Lieve Sandra,

veel sterkte vandaag, dat blijven rottige dagen he….wat erg dat je moeder op zo'n jonge leeftijd is overleden, als je ouders een lang en gezond leven hebben gehad dan is het nog vreselijk om ze te verliezen maar dan kun je er (tenminste zo is het bij mij) nog een bepaalde vrede mee hebben, maar zo jong….mijn (stief)kinderen hebben het ook erg moeilijk met het overlijden van mijn Pierre, die is maar 54 jaar mogen worden…..veel liefs Marjolijn

• Nelke7

Lieve Sandra

Mijn kinderen zijn hun vader ook jong verloren. De leeftijd van onze zoon is 18. Hij was 5 dagen 18 toen hij bij de hart aanval van zijn vader aanwezig was. Ze kwamen samen van een bokstraining vandaan. Onze jongste dochter is 11 dagen na zijn begrafenis 20 geworden en onze oudste dochter is vorige week zaterdag 23 geworden. Ik zie hoeveel pijn het bij hen doet om zo jong zonder vader te moeten doorgaan. Jij sandra sterkte voor deze dag en de dagen die volgen.

Kus Nelke

• Sandra

Marjolijn en Nelke bedankt voor jullie lieve reacties,

2 dagen voor mijn verjaardag hoorde we dat het einde verhaal was met mijn moeder en 10 dagen erna overleed ze. Hou mijn verjaardag in zeer kleine kring heb daar gewoon geen zin meer in.

• Ria

Lieve Sandra

Wat een mooi gedichtje.

inderdaad zo is het ook, na 5 jaar nog in je hart, ze zal daar ook voor altijd zitten.

Sterkte

Liefs Ria