eenzaamheid na de dood van mijn man

  • Ria

    Hoi Anel…..ja dat heb ik gezien, maar ik had nooit ingelogd, je kan ook zo hier je bericht schrijven…..net wilde ik me aanmelden en kreeg ik het bericht je bent al aangemeld???? ik heb dus nu mijn wachtwoord opgevraagd, ik had me nog nooit aangemeld, zodra ik bericht van de beheerder hoor je dat wel.

    beetje de kluts kwijt he met al dat verdriet, mijn hoofd is net een zeef op het moment.

  • jeanettekuipers

    Hoi Anel,

    Ik snap je gevoel helemaal. Ik ervaar hetzelfde. Je maatje , je aanvulling is weg.

    Geen discussies meer, geen lachen of humorvolle opmerkingen. Er is dan alleen de stilte en de enzaamheid.

    Ik ervaar dan ook het gevoel dat ik het doel kwijt ben.

    Maar hoe zwaar het ook is we hebben in ieder geval onze herrinneringen nog en die zijn mooi.

    Ik hoop dat ji daar ook steun aan kan vinden,

    zik leef met je mee

    Liefs

    Jeanette

  • Lidia

    Hallo, hoe gaat het nu met jullie? Ik zie dat de berichten dateren van november 2011. Mijn man is twee maanden geleden plotseling overleden door een ongeluk. Ik weet me geen raad meer…. Lidia

  • Anne

    mijn man is in mei overleden, het gaat best goed, maar laatst had ik ruzie op mijn werk en dan mis ik de feedback zo ontzettend! Niemand begrijpt meer woordeloos hoe je je voelt, niemand snapt waarom je verdrietig bent, ik kan me best staande houden als er niets gebeurt, maar op deze momenten is het vreselijk! iedereen vind me zo flink, maar god, wat mis ik die man.

  • Blueswoman

    neem je tijd overal voor

    mei is nog maar kort geleden.

    vind het heel knap da je al weer werkt, dat geeft wel afleiding

    maar op moeilijke momenten dan komt het gemis en verdriet.

    woordeloos begrijpen zal alleen iemand doen die weet wat het is o de partner te verliezen,

    de rest vind al heel snel dat “het” over moet zijn en iet zeuren,

    maar rouwen mag, en net zolang als jij dat nodig hebt,

    sterkte

  • Blueswoman

    Lida

    gecondoleerd.

    er zijn er velen die hun maatje verliezen,

    het enigste wat ik je kan meegeven,

    praat erover tegen alles en iedereen laat rustig zien dat je verdrietig bent.

    Heb je al professionele hulp, zo nee

    rouwen is zwaar werk en duurt lang,

    vraag er om bij je huisarts.

    ik wens je heel veel sterkte

    Liefs

  • Svenn

    Het spijt me dat te horen, schat! Ik hoop dat jullie allemaal al verbeterd zijn, net zo triest dat ik dit onderwerp zo laat heb gevonden. In het algemeen stel ik voor dat je, voor het geval dat de poort  https:///www.chat.nl  waar je verschillende mensen kunt ontmoeten.