eenzaamheid na de dood van mijn man

  • anel

    Hoi,lieve allemaal.

    Ik ben zo eenzaam na de plotselinge dood van mijn man.

    We deden alles samen.

    Het gemis wordt hoe langer hoe erger.

    Ik vraag me af,waar ik nog voor leef.

  • MarionW

    Lieve Anel,

    Ik kan me voorstellen dat je je eenzaam voelt na de dood van je man, zeker omdat jullie alles samen deden. Wanneer is hij overleden?

    Het is moeilijk om een nieuwe invulling voor je leven te vinden. Heb je familie of vrienden waarop je kunt terugvallen, die jou een beetje kunnen steunen? Maar ik merk dat ik soms ook heel erg de behoefte heb om alleen te zijn en terug te denken aan vroegere tijden. Probeer gewoon te doen wat voor jou het beste aanvoelt, Anel.

    Ik wens je heel veel sterkte.

    Liefs,

    Marion

  • Ria

    Lieve Anel, ik voel met je mee, ook Ad en ik deden alles samen, we zaten bijwijze van spreken 24 uur op elkaars lip en dan ineens die zwarte dag 14 oktober, ik heb het idee dat ik daar nooit overheen kom.

    Maar ik hoop wel dat je op dit prikbord net als ik wat steun kan vinden…..ik schrijf het van me af, misschien helpt jou dat ook.

    ik heb b.v. de hyves van Ad aangehouden en die is op dit moment alleen toegankelijk voor mij….ik schrijf daar elke dag een stukje, vind ik fijn om te doen,

    ik hoop dat we elkaar kunnen steunen.

    Sterkte.

    Liefs Ria

  • anel

    Hoi,Ria.Ik wil je een privebericht sturen,maar het lukt niet.

    Heel veel sterkte en lieve groetjes van Anel.

  • Ria

    Hoi Anel…..jammer dat je geen prive kan sturen, misschien kunnen we elkaar steunen, ik weet ook niet hoe dat moet.

    als het je lukt dan vind ik het ook fijn hoor.

    Liefs Ria

  • Nanneke

    Lieve Anel

    Begrijp je heel goed wat je voelt die eenzaamheid.Op dit prikbord vind je steun van ons allemaal .Het helpt ons er door heen

    Veel liefs Nanneke

  • anel

    Waarom kan je bij sommige geen privebericht sturen.

    Er stond,dat de gebruiker,jij dus Ria niet is gevonden.

  • Usha

    Beste Anel,

    Begrijp jou heel erg goed, het is niet iets wat je snel te boven komt,

    mijn man is 14 maanden .

    dood en ik mis hem nog ieder minuut van de dag

    Wens je erg veel sterkte en begrip van je omgeving.

    Lenneke

  • Ria

    Hoi Anel, vreemd hoor ik vul toch telkens mijn mail adres in…..ik zie ook nergens staan dat je een prive bericht kan sturen, waar zie jij dat staan?

    Liefs Ria

  • anel

    Ria,onder onderwerp staat ga naar Discussielijst Zoeken Mijn profiel Priveberichten Log uit in een donker blauwe balk.

    Groetjes van Anel.