Hallo
Ik ben een 48-jarige vrouw die graag haar verhaal wil delen met lotgenoten.
In juni is mijn man plotseling overleden aan een hartstilstand. Hij is gewoon 's morgens naar zijn werk gegaan en is nooit meer thuisgekomen. 2 uur voordat hij overleed heb ik hem nog aan de telefoon gehad. Hij heeft niet aangegeven dat hij niet lekker was. Het moet dus heel plotseling zijn opgekomen. Op de vluchtstrook van de snelweg is hij overleden.
Ik mis hem elke dag. Ik besef eigenlijk nog steeds niet wat me allemaal overkomen is. Heb nog steeds het idee dat hij ieder moment binnen kan komen lopen.
Kinderen hebben we samen niet. Gelukkig heb ik wel familie en vrienden waar ik heen kan maar zij weten toch niet precies wat ik allemaal voel.
Huilen kan ik nog steeds maar zelden. Heb ik ook bijna niet gedaan. De klap krijg je nog wel hoor ik van anderen. Voel me gewoon leeg en moe. Heb nergens zin in maar probeer me daar over heen te zetten. Ben ook echt mijn maatje kwijt. We deden alles samen.
Het liefste ben ik gewoon thuis. Daar voel ik me het lekkerste. Werk wel weer 15 uur per week van de 30 die ik normaal werk. Dat valt me zwaar maar het is wel lekker om er even uit te zijn.