mis mijn moeder

  • inge snelders

    Hallo mijn naam is inge .

    Mijn mijn moeder is 5 juni 2010 overleden aan darm kanker.

    Dit na een horor aan een ziekte bed. Ik mis haar zo erg dat ik soms zo verdrietig ben.

    Het gemis wordt niet minder maar meer. Probeer positief te zijn met het idee dat we dichter na elkaar zijn toe gegroeid toen ze zo ziek was en dat we met de fam

    haar hel goed hebben verzorgd tot dat ze door ging. Kon ik nog maar even met haar praten haar even bellen voor een praatje…

    heel veel liefs voor iedereen die ook een moeder moet missen .

    liefs inge

  • MarionW

    Lieve Inge,

    Wat erg voor je dat je moeder is overleden. Dat jullie tot het einde toe zo goed voor haar gezorgd hebben, helpt je hopelijk een beetje. Maar ik snap het zo goed, je zou willen dat je nog van alles met haar kon delen en bepraten en dat gaat niet meer. Soms zo verdrietig zijn is heel normaal, betekent dat jullie heel veel van elkaar hielden.Ik hoop dat je mooie herinneringen aan haar je erdoor slepen. Veel sterkte, meisje.

    Marion

  • inge snelders

    dank je voor je lieve woorden Marion.

    Heb lang gedacht om zo even je verdriet te kunnen delen.

    Maar dat iemand die niet kent je lieve woorden stuurt is echt heel fijn!

    liefs i

  • Gerda Nijhof

    Hoe het is om je moeder te verliezen….

    Verschrikkelijk…

    Ik kan me voorstellen wat je mist..

    Het voelt zo raar om degene die jouw het leven gaf…

    het leven te zien laten..

    Mijn moeder overleed 21 januari 2011

    het gemis wordt met de dag erger..

    De pijn die ebt wel weg, omdat ik er vrede mee heb..Want zo ziek als ze was..( en jouw moeder dus ook) kunnen ze niet meer verder..

    Sterkte Inge…

  • henneke

    mijn moeder is 10 nov 2009 overleden ik mis haar vreselyk vraag mijn eigen af of ooit mijn leven weer het zelfde word zonder mijn moeder want echt gelukkig ben ik niet meer en denk dat ook nooit meer te eigenlyk kan ik gewoon niet zonder haar en het word steeds moeilyker vind ik ze is de hele dag in mijn gedachten vd ochtend tot de avond kan nergens anders aan denken alleen aan mij moeder

  • mrc

    ik weet wat je.voelt…hoer zo erg dat ik geen zin meer heb om te leven

  • Marjolijn

    lieve Inge, wat een rotziekte is het toch he, mijn man is ook aan darmkanker overleden, gelukkig hebben wij hem ook tot het einde toe kunnen verzorgen. Ik hoop dat de fijne en lieve herinneringen aan je moeder je een beetje kunnen troosten, en dat je verder veel lieve mensen om je heen hebt,

    veel liefs Marjolijn

  • Sandra

    Lieve Inge,

    Ik heb vorge week dinsdag 7 februari mijn moeder verloren.

    Jij schrijft over even bellen en een praatje maken, ik kan dat nu zo goed begrijpen,

    Ik zou dat zelf ook zo graag even willen, haar even vast houden, even knuffelen, maar het kan niet meer……

    Ik vind het voor jou zo erg dat je moeder aan deze vreselijke ziekte is overleden. Dan voel ik me klein en schaam ik me,

    omdat ik dankbaar moet zijn dat mijn moeder niet heeft geleden. Het ging met mijn moeder allemaal zo snel,

    eigenlijk te snel. Weet ook niet goed verder te gaan, maar het moet.

    Ik denk dan aan de mensen op dit bord, bid voor allen die het nog veel zwaarder hebben dan ons, denkend aan je lieve man of vrouw,

    of zelfs je kind te verliezen…..

    Een lief mens te moeten missen is voor iedereen zwaar.

    Inge, ik wens je veel liefde en kracht om verder te gaan.

    Dikke knuffel Sandra.

  • Ria

    Lieve Inge

    Ik begrijp je volkomen meisje, mijn dochter heeft ook zoveel verdriet over het verlies van Ad (niet eens haar

    echte Vader, gewoon even om advies vragen, helemaal niets meer.

    Ad mijn lieverd is 14 oktober plotseling overleden we hebben niet eens afscheid kunnen nemen.

    Inderdaad even je Moeder bellen voor een alledaags praatje dat is echt een groot gemis

    Fijn dat jullie dichter naar elkaar zijn toegegroeid dat steunt je in je verdriet.

    Sterkte.

    Lieve Sandra

    Inderdaad het gemis van een lief mens of dat nou je Vader Moeder, Man, Vrouw of kind is

    Dat maakt niet uit, het verdriet en het gemis is volgens mij net zo groot.

    Liefs Ria

  • maddy

    je bent niet alleen ,ik heb mijn moeder verleden jaar verloren op 16dec. 2011, en mis haar elke dag meer en meer, het doet pijn om te weten dat je ze nooit meer zal zien. verdrietige groetjes M