uitslag autopsie

• rotsje

Hallo allemaal,

Ik ben Gerda( rotsje)

en zou graag willen vragen of er hier ook mensen zijn die een uitslag van een autopsie rapport hebben meegemaakt!

Wij, mijn vader en mijn zusje en ik, krijgen 29 maart de uitslag van de obductie van moijn moeder.

Mam is 21 januari j.l overleden.

Kan ik vragen naar een verslag van dit rapport…..

Hoe gaat het in zijn werk…( in ons geval hebben we een afspraak staan bij de internist van mam destijds).

Kan iemand mij hier even weg wijs in maken zodat ik weet wat er ongeveer gebeurt die middag!!

Dank jullie alvast voor de reaktie's.

• José1967

Hallo Gerda

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Jaren geleden hebben wij autopsie op mijn broer laten doen. Hij is geheel onverwachts overleden. Wij hebben de uitslag van de huisarts gekregen en hebben naderhand nog een afspraak gemaakt met een internist omdat er nog steeds dingen onduidelijk waren en wij onvoorbereid de uitslag kregen, de huisarts kwam thuis, eerder dan afgesproken,

Natuurlijk kun je om een rapport vragen, als het goed is geven ze dit zelf al. Het is toch jouw moeder?

Mijn advies aan jouw is om alle vragen waar je antwoord op wilt op te schrijven en zorg ook dat je pen en papier bij je hebt om de antwoorden op te schrijven. Neem desnoods iemand mee om dit voor je te doen. Stel gerust alle vragen die in je op komen, een rare vraag bestaat niet.

Mocht je achteraf toch nog vragen hebben, een autopsierapport roept altijd nieuwe vragen op, maak gerust een nieuwe afspraak. Het gaat nu om jullie (jijzelf, zus en vader) en jullie moeten vrede met de uitslag hebben.

Heel veel sterkte.

• rotsje

Hallo Jose,

Hier was de uitslag heel duidelijk, en ook een mooie afronding..

We hadden al gelijk een afspraak met de internist en hebben ook het rapport gekregen..

niet dat ik alles weet wat erin staat, en kan ook niet alle moielijke medische termen ontcijferen..

Maar het nelangrijktse weten we gelukkig.

Dank je wle voor je reaktie…