Nieuwjaar zonder vette nieuwjaarskus van mijn........

• Sacha13

Vorig jaar met kerst lag mijn partner in het ziekenhuis, er was nog goede hoop. Met oud op nieuw was hij net thuis en we hadden een echt nieuwjaar. Een nieuwjaar met echte goede hoop. Nu heb ik een nieuwjaar zonder hem. Nooit meer een nieuwjaar met hem. Als ik had geweten dat vorig jaar mijn laatste nieuwjaarskus was, dan had ik er nog meer van genoten. Dan had ik hem nooit meer los gelaten.

De eerste keer een verjaardag vieren van je zoon zonder papa is anders, maar het was al anders want een jaar eerder wisten we al dat zijn vader kanker had (niet echt een feest stemming dus)

De eerste keer de verjaardag van je dochter zonder papa is anders, maar het was al anders want vorig jaar lag haar vader ziek in bed na een chemokuur (niet echt een feest stemming dus)

Maar ik ga mijn nieuwjaarskus missen, kon hij maar voor een avondje terug komen…………….ik moet al huilen als ik er aan denk, ik zou hem nooit meer los kunnen laten !

Sacha

• liza

Dag lieve Sacha. Als , als, in deze voortrazende wereld is het woordje als een schuldbekentenis. Doe dit jezelf niet aan hoor. ALS. Je hield van hem en dat voelt toch wel goed. De eerste keer verjaardag vieren voor je zoon, je nam zijn plaats in en hebt hem vast wel verteld dat zijn papa trots op hem was.De eerste keer met de verjaardag vaan je kleine meid, idem dito. Je bent toch een mens, een vrouw die niet weet hoe of wat maar die zo verschrikkelijk hard probeerd. Je hart zit op de goede plek, wonderen bestaan niet. Je doet wat je kan.

Ik kan je niet die dikke vette nieuwjaarskus geven van je schat. Maar mijn arm om je schouder en heel veel sterkte…….

Met lieve groet

Liza

• marie

hallo sasha ik herken u verhaal ook ik heb mijn man verloren aan kanker.

vorig jaar werd hij ziek we zijn een halfjaar aan het dokteren geweest.

voor er ondekt werd wat er aan de hand was. door nalatigheid van de doktoren.

wie zijn klachten niet serius namen zijn wij op eigen gelegenheid naar een ander ziekenhuis gegaan.

en daar werd in een week tijd eindelijk gevonden wat hij had een tumor van 7cm .

in het begin kregen wij goede hoop hij kon geopereedt worden werd ons vertelt

inmidels waren we weer drie maanden verder voor er eindelijk eens iets gedaan zou worden .

we werden naar het a.v.l gestuurd voor vijf weken cemo en bestraling en hij zou dan in julie 2010 geopereedt worden .

toen we in het a.v.l kwamen kreeg hij weer een patscan en de uitslag dat ze niets meer konden doen alleen nog 10 bestralingen

dat was het dan mijn man is in september 2010 overleden .

ook ik kon vorig jaar niet denken dat het ons laatste kerstfeest en oud en nieuwjaar zou zijn

ik weet hou u zich voelt ook ik had hem zo graag nog bij me willen houden

en hem een gelukkig nieuwjaar willen wensen ik voel me ook vaak eenzaam al heb ik een lieve familie om me heen

ik mis mijn man bij alles we waren 37 jaar getrouwt .het zal nooit meer het zelfde zijn

ik wens jou ook alle goeds groetjes van marie