Hoi,
Nou ik ben dus weduwe, 35 jaar een dochter van bijna 2½ en een zoon van 8 maanden.
20 November 2010. We waren op vakantie in Marokko…leuke vakantie de dag erna gingen we weer naar huis.
S'middag wat koffers al ingepakt en voordat het restaurant van het hotel open gingen we naar de lounge.
Daar gingen we bij een andere groep nederlanders zitten, dat deden we anders nooit. Even een klets praatje gehouden en ineens zie ik me man, 37 jaar in elkaar zakken. Snel veert hij weer op. hij zegt dat ie zich weg voelde zakken en vond het ook heel raar. Een apotheekster die er bij was beveel hem om te blijven liggen met z'n benen omhoog. De dokter was gewaarschuwd en daar wachten we op. Ik sta te schudden en besluit ook om te gaan zitten. Even later hoor ik de apotheekster z'n naam roepen. Hij is weer weg gezakt…en komt nooit meer terug. Hij ademt nog maar het gaat steeds langzamer en zwaarder en stopt, er is ook geen polsslag meer. We leggen hem op de grond en hij wordt 15 minuten gereanimeerd…maar het mag dus niet zo zijn. Hij is daar overleden. zomaar. een gezonde lange man, vol in het leven zo gelukkig met z'n kinderen en met mij.
Vandaag voor het eerst naar een psycholoog geweest want dit is niet iets dat je zomaar kan verwerken…1½ jaar geleden 13 maart 2009 is me moeder overleden na een kort en heftig ziekbed. Amper daar van bekomen ben ik weduwe…dat is iets wat voor mij gelijk stond aan 70+ en een rollator (met alle respect) Ons huis was net verkocht en ik ga met de kids dus verhuizen…in de nieuwe wijk denken ze vast dat ik gescheiden ben…en dat de kids hun papa van mij niet mogen zien ofzo…ik wordt er nu al boos om!
zo moet het ff kwijt. xmiep!