Herhaalde oproep!

• Maartje de Volder

Een paar weken geleden heb ik een oproep geplaatst voor mijn afstudeeronderzoek aan de Fontys Hogeschool Pedagogiek Tilburg. Helaas zat er een fout in de enquête waardoor sommigen niet in staat zijn geweest de enquête volledig in te vullen. Deze fout is hersteld en daarom wil ik de mensen die de enquête niet volledig hebben kunnen invullen, uitnodigen de enquête alsnog in te vullen. Sorry voor het ongemak!

Verder ben ik nog steeds op zoek naar respondenten, dus bent u tussen de 25 t/m 40 jaar oud en heeft u een ouder verloren in de leeftijd van 4 t/m 7 jaar? Dan nodig ik u graag uit om de enquête ‘aandacht voor het opgroeiende kind na het verlies van een ouder’ in te vullen op www.thesistools.com/verlies.

De enquête bestaat uit 28 vragen, waarvan 12 open vragen. De vragen gaan over uw ervaringen met bewuste aandacht, als opgroeiend kind, in de jaren na het verlies van uw ouder. Het invullen van de enquête zal ongeveer 40 minuten in beslag nemen.

Past u niet binnen de doelgroep maar kent u iemand die aan de bovenstaande voorwaarden voldoet? Nodig deze persoon dan uit om de enquête in te vullen, via bovenstaande link. Het onderzoek loopt nog t/m 22-11-2010.

Alle ervaringen zullen anoniem en met respect worden verwerkt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Maartje de Volder

(Voor vragen over het onderzoek: mdv_morgan@hotmail.com.)

• EgbertvanRossum

dus bent u tussen de 25 t/m 40 jaar oud en heeft u een ouder verloren in de leeftijd van 4 t/m 7 jaar?

geachte Maartje

misschien moet je beginnen om je vraagstelling te veranderen: “Iemand moet tussen de 25/40 jaar oud zijn en een ouder verloren hebben van 4 /7 jaar!!”

dit nodigt m.i. niet echt uit om antwoord te geven.

succes met je afstudeer onderzoek.