TV-serie zoekt nabestaanden

• Blazhoffski TV

Tv-producent BlazHoffski (bekend van oa Hello Goodbye, ’24 uur met..’ en ‘Down met Johnny’) zoekt mensen voor een nieuwe televisieserie van de Evangelische Omroep: ‘Namens jou’.

We zijn op zoek naar personen die een dierbare verloren hebben en naar aanleiding daarvan iets willen ‘doen’.

We denken aan mensen die een droom van de overledene willen realiseren, zijn/haar gedachtegoed willen voortzetten of een voornemen willen waarmaken.

De serie wordt vanaf 25 november 2010 uitgezonden op Ned. 1.

Omdat het een serie voor de EO betreft, willen we graag in contact komen met mensen met een christelijke geloofsovertuiging.

Herkent u zich hierin of kent u mensen met een dergelijk voornemen, neem dan (vrijblijvend) contact op met:

Adelheid Kapteijn Lian Priemus

020-3018476 06-52361121

adelheid@blazhoffski.nl lian@blazhoffski.nl

• Carla Schot

Hallo. ik zag u oproep voor nabestaande,

het enige wat bij niet klopt is de christelijk geloofsovertuiging

wij hebben geen geloof,

maar heb wel een wens die ik ter nagedachtenis aan mn zoon zou willen uitvoeren maar wat nog niet helemaal goed van de grond komt.

Op 23 oktober as is het 1 jaar geleden dat mijn zoon op 26 jarig leeftijd aan kanker overleed

omdat rond deze data veel emoties opkomen , zou ik graag begin november over dit tv programma verder willen praten want misschien dat ik wel meewerken

met vr gr carla schot

• Blazhoffski TV

Beste Carla,

Bel of mail me even als je wilt: lian@blazhoffski.nl of 020-3018450.

Alvast dank. H.gr. Lian