Hallo,
Ik ben op zoek naar rouwende lotgenoten (weduwen en weduwenaars) leeftijdscategorie tussen de 60 en 70.
Ik zou graag contact hebben per email om van gedachten te kunnen wisselen en elkaar te kunnen helpen.
Myra
Hoi Letty,
Dank je voor je reactie! Ik zou graag contact hebben met lotgenoten via de email. Ik ben nu 4 maanden en een week weduwe was 42.5 jaar getrouwd. Ik zou het fijn vinden om af en toe eens van gedcahten te wisselen met een lotgenote.
Heb je daar ook behoefte aan?
mienenrien@gmail.com
Groetjes van Myra
hallo myra. ik ben gertrud. heb op 8jullie mijn man verloren aan kanker. na een zwaar jaar wat heeft hij gevochten en geleden.ik kom er niet klaar mee .het gemis is zo groot. de dag dat hij stierf kreeg ik de sleutels van mijn nieuwe woning waar ik in middels woon. nu alles zo ver geregelt is en ik weer meer tyd heb komt het verdriet nog heftiger na boven. wil nu rouwverwerking therapie doen om dat ik het idee heb dat ik er zo niet uit komt.de enigste troost is dat hij geen pijn meer heeft. ik ben 60jaar en heb 2kinderen en een kleinzoon daar heb ik veel steun aan. maar ze hebben ook zoveel vedriet en dat doet mij ook zo pijn.ik vraag me af hoe dat verder gaat het is of het met de dag zwaarder word. ik wens jou veel sterkte met je gezin en als je praten wil heb ik altyd een luisterent oor voor je omdat ik weet hoe zwaar het verlies van een partner is . stuur je ook mijn email als je eens mailen wil '.blondie57@live.nl. veel sterkte voor jou en je kinderen .lieve groetjes gertud.
hallo ans, sorrie dat ik niet eerder reageerde, mijn moeder overleed op 1 november
als je mij wil mailen, mijn email-adres mienenrien@gmail.coml
lieve groetjes
myra
ans Schreef:
——————————————————-
> Zou graag in contact willen komen, met iemand die
> ook zijn partner is verloren.
> Om een te praten hoe iemand anders dat ervaart.
> M.vr.gr. Ans.
hallo Cobie, sorrie dat ik niet eerder reageerde mijn moeder overleed op 1 november
als je mij wil mailen.. mienenrien@gmail.com
lieve groetjes
myra
Cobie Schreef:
——————————————————-
> Hallo Myra, even voorstellen ben Cobie 60 jaar,en
> mijn man Theo is 5 sept overleden na een ziekte
> van vier maanden,ben erg verdrietig,ondanks alle
> steun van kinderen familie vrienden,zou ook graag
> met lotgenoten willen mailen of praten.ik hoop op
> een reactie groetjes Cobie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?