hyperventilatie

• H@ns

Hoi Tine.

Ik wil je een verhaal vertellen.

Ik was op mijn volkstuin aan het werken en daar kwam ook een vrouw die een jaar terug haar man heeft verloren, wij raken zo aan de praat en ze had veel vragen, hoe ze verder moest enz.

Heel verdietg, ik zei mag ik even je schouders vast houden want ik voel en zie heel veel spanning bij jou, ik heb dat gedaan en ook even een beetje de spieren los gemaakt, ik vertelde ook dat ik masseur en magnetiseur was, ze zei dan wil ik graag naar je toe en ze is ook gekomen.

Ze is een poos bij geweest voor behandeling en vooral praten en binnen een jaar is ze helemaal opgeknapt heeft weer een vriend en leeft gelukkig met hem.

Wat ik nu vertel is, als je dat wil zoek bij jou in de beurt iemand die dat ook kan en laat je je eens een poos masseren en magnetiseren, het is heel ontspannend, je krijgt weer meer energie en het moet iemand wezen die goed luisteren kan.

Ik kan het je echt aanraden

Ik wens je sterkte.

Groeten H@ns.

• Anoniem

Een klein , heel klein beetje reclame maken voor magnetiseurs en weet ik veel wat voor onzin meer maken, op een site waar de pijn niet te beschrijven is. Ik ben best wel een beetje boos. Zie je de tijd? Over drieen. De nachten zijn zo verschrikkelijk lang, het verdriet is zo pijnlijk, zo ongrijpbaar. Ik wou dat ik deze nacht niet op hoef te staan, dat mijn dromen, zachte dromen zijn. Dat morgen voor een keer de zon mijn kant op zal staan. Luister beste man, NIEMAND zal de pijn van iemand waarvan je zielsveel houdt, sorry hield, kunnen beschrijven. Wij weduwen, weduwnaars, ouders, grootouders, broers, zussen, kunnen de woorden niet vinden hoe een verlies van degene waar je zoveel van hield, te beschrijven. Ik vertelde het honderden, nee, honderduizend keren. Ik hield van degene die weg is gegaan en ik kan niet wachten om bij hem te zijn. Een giller,,,,,,,,, Mijn schoondochter is Reikimaster, dus geen spieren losmaken, geen magnetische bullshit, en zelfs zij, zag het niet.Heel, heel even heb ik erin geloofd. Maar heel even hoor. Wie wil dat niet, een boodschap van gene zijde, Je verliest iemand waar je zielsveel van hield, en geen magnetiseur, geen Reiki, geen ander in deze hele wereld kan daar iets aan veranderen. Je moet het helemaal zelf doen en als je de dag van gisteren afsluit, en je de dag van vandaag aangaat, ben je gewoon gerust als het je lukt, want zie je, diep in je hart weet je dat je moet blijven…….

• Diana

Hallo Tine,

Dan heb je, helaas voor jou, niet de juiste persoon gevonden, waarmee je goed kunt communiceren, die goed kan luisteren, die een uitstekende hot-stone/ontspanningsmassage kan doen, raad kan geven en ook nog wat Reiki.

Ik heb iemand die dit allemaal doet en wij hebben samen de zgn. "klik'. Deze vrouw is geen zweverig type, staat met beide benen op de grond en midden in het leven met een man en drie kinderen, waarnaast ze naast deze praktijk ook nog Pilates en Bodybalance-lessen geeft bij de sportschool.Ook deze lessen volg ik trouw, om beter te kunnen omgaan met met lichaam en emoties. De massages/ontspanningstherapie is een particuliere sessie en moet ik dus ook gewoon zelf betalen, geen vergoeding door welke verzekering dan ook, maar ik heb het er graag voor over als ik op deze manier anti-depressiva kan vermijden.

Ik wens je veel sterkte,

Groeten Diana

• Govert

Beste Anoniem,

Je hebt helemaal gelijk,NIEMAND kan zich verplaatsen in de hersens van een persoon die zijn/haar geliefde heeft verloren.

Ook “verhaaltjesverteller” Hans niet,ongepast om zo te reageren op deze site van die man.

Het is zoals je schrijft van dag tot dag,en soms van uur tot uur….het leven is niet meer leuk.

• H@ns.

Hoi annoniem.

Ik heb verteld wat mij over komen is, niet bedoeld is als reclame en dat heb ik ook niet nodig, maar als een misschien nog niet geprobeerde mogelijkheid.

Groeten H@ns.