hallo lotgenoten
morgen is het dus 7 weken geleden dat mijn vrouw overleed het voelt aan als 2 weken geleden het is zo moeilijk om het te geloven wat er is gebeurt is het is een BOZE DROOM
me leventje staat nog steeds stil werken doe ik nog niet moet veel huilen en ben boos op de mensen die maar gewoon door gaan met het leven voor mij staat de tijd nog gewoon stil ik leef van dag tot dag in een soort van roes slaap ook heel slecht en ik slaap ook nog niet thuis
gelukkig heb ik veel hulp van me broer en zijn vrouw daar slaap en eet ik ook en overdag ga ik vaak naar me huis maar daar is het zo anders nu jij er niet meer ben stil en koud soms denk ik wel eens was ik ook maar DOOD alles is zooooooooooo zinloos
ook praat ik om de week met een rouwverwerkingstherapeut en dat dat doet me ook wel goed maar elke dag is k#t en dat blijft ook nog wel een poos zo ben ik bang voor stapje voor stapje en dan weer twee terug voel me zo alleen en verdrietig
maandag is het haar verjaardag pfffffffffffffffff dat word ook wel weer veel huilen zo jong nog kom op dat mag niet het is zo raar na 25 jaar alleen achter te blijven staan alleen naar bed te gaan alleen in de auto ik weet wel de tijd heelt alle wonden maar de tijd staat voor mij STIL